Sabtu, 16 Julai 2011

Selamat Pagi


Ehh dah pagi ke ? serius sangat cepat masa berlalu. Tidur selama 4 jam rasa macam sekelip mata je. Heh kalau tidur 24 jam pun tetap akan rasa macam sekelip mata juga. Jadi macam mana nak rasa tidur yang sangat lama ?

Senang je, telan ubat tidur banyak sikit dan sambung tidur. Bila bangun nanti kepala jadi pening dan rasa sangat khayal kerana terlebih tidur. Lepas tu baru la rasa macam dah tak nak tidur. Rasa macam serik pula tidur lama sangat.

Ehh aku macam ada pengalaman je telan ubat tidur. hu hu ubat tidur aku bukan yang pil tu. Ubat tidur aku adalah Milo Ais yang pekat. Bila kene segelas milo ais pekat, memang wajib lentok tak ingat dunia. Serik dah nak minum milo ais pekat kalau waktu malam. Cepat benor mengantuk.

p/s : Jom sarapan.. lapar ni =_=
Comments
7 Comments

7 ulasan:

zieyzain berkata...

milo ais memang tebaek,!!..gud morning!,..ehe=)

syrupmasin berkata...

betol ke doe?? aku kene try minum milo tuh :D

kiz berkata...

sekurang-kurangnya tidur orang dewasa mesti 6 jam..bahaya kurang tidur ni

yatie Awang berkata...

minum milo pekat, boleh cepat tidur ek, aa,,,kakak nak cubalah

Fathiah Hamim berkata...

err minum milo makin segar pulak kalo aku

syaz@rozelt berkata...

minum minuman ade susu mmg akan cepat ngantuk..hihi..

sergeant keroro berkata...

haha, aku lau minum susu. pasti lena tido XD

 
Related Posts with Thumbnails