Jumaat, 29 Julai 2011

Selamat Pagi 29 Julai 2011


Selamat pagi. Lupa pula hari ni adalah hari Jumaat. Patot la mak dan ayah aku tak sibuk pada waktu pagi. Biasanya pagi hari lagi dah sibuk untuk pergi kerja. Pantai timur memang tak kerja hari Jumaat. Oh bestnyaaa :D

Sebab dah biasa cuti hari Jumaat di pantai timur, aku jadi tak suka dengan kawasan pantai barat yang bekerja hari Jumaat. Yer la hari Jumaat nak bekerja lagi lepas tu pergi solat jumaat. Balik solat Jumaat ada yang kena sambung kerja dan ada yang kena masuk kelas. Ishh tak suka.. ha ha ha

Selama aku duk di pantai timur, lepas jumaat tu rilek je boleh tidur dengan aman atau bersantai dengan kawan2. Bila masuk matrik melaka, aku jadi culture shock kerana hari jumaat ada kelas dan lepas solat jumaat ada kelas lagi. What The ...... Aku tak dapat tidur dan bersantai lepas jumaat !!.. Tensen betol dengan Matrik.

Bila masuk UniMAP, Perlis pun mengamalkan hari bekerja pada hari jumaat. Tapi yang ni ok la kerana lepas jumaat biasanya aku takde kelas. Awal sem lagi aku dah cek dan tak nak ambil subjek yang ada kelas lepas solat jumaat. Malas woo nak pergi kelas lepas jumaat. kena santai dan tidur jugak. ha ha :D

p/s : Nanti kerja nak minta area pantai timur la. boleh cuti hari jumaat. ha ha ha
Comments
7 Comments

7 ulasan:

syerz eyryn berkata...

hehe. . ryn pown cuti ary nie =)
cuti khas :p

mas saari berkata...

akak dah terbiasa kerja hari jumaat, cuti sabtu dan ahad! heheheee

syaz@rozelt berkata...

rmainye la adeq2 yg study dekat m3x melaka nih..hehe..rase susah nak adapt jugak tu dr cuti hr jumaat sbtu..jd cuti sabtu ahad..hehe

aiman berkata...

kedah pun..

cucu umie berkata...

wah budak matrik melaka ker?? kire ayie junior hang lh ea?? hohoh

sergeant keroro berkata...

hahaha, yeke?? :P

p/s : keje kat mane? XD

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

dulu Tia memang pelik sebab asal dekat Terengganu cuti jumaat . ahad pulak kerja .. tapi sekarang dah faham .. hohooo
:)

 
Related Posts with Thumbnails