Khamis, 28 Julai 2011

Selamat Pagi 28 Julai 2011

Selamat pagiii.. Eh dah pagi ke ? Cepat betol masa berlalu. Hari ni dah hari Khamis, esok jumaat, lusa Sabtu. Waa dah sangat hampir nak masuk bulan Ramadhan ni. Dalam kita tidak sabar menyambut Ramadhan yang penuh keberkatan ni, kita perlu bersyukur kerana masih diberi peluang untuk berjumpa dengan Ramadhan kali ini.

Ada yang tak sempat berjumpa dengan Ramadhan kali ni kerana mereka telah dijemput oleh Maha Pencipta. Tapi kita yang masih diberi kesempatan untuk bertemu dengan bulan Ramadhan perlu manfaatkan dengan sebaik-baiknya peluang ini. Bukan selalu peluang ni datang.

Hanya sebulan sahaja dalam setahun dapat kita berjumpa bulan Ramadhan ni. Kemudian bila habis sahaja Ramadhan, perlu la kita berdoa supaya pada masa akan datang kita juga diberi peluang sekali lagi untuk bertemu Ramadhan.

Rasanya tu je kot aku nak cakap dalam entri pagi ni. Untuk entri seterusnya aku nak kongsi peristiwa yang berlaku semasa aku tidur semalam. he he agak saiko bagi siapa yang takut dengan katak. ngeeee..

p/s : zzzZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz
Comments
6 Comments

6 ulasan:

peNulis SeNjA berkata...

huhuuhu puase agi .. ase nye baru kemarin sambut raye huhu

Diana @ bilakukatacinta berkata...

hari ni hari kamis..malam ni game bola...yes..yes...

wan azie berkata...

semoga kita smua sempat menapak d bln ramadhan...insyaAllah....nice to visit your blog...blh la usha2 ke blog sy =) ~wanazieblogger.blogspot.com~

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

pejam celik dah nak dekat ramadhan .. insyaAllah , kalau diizinkan dapat jumpa ramadhan untuk tahun ni ..

Ezad Skytech berkata...

lagi beberapa hari je kan nak masuk bulan Ramadhan..(^^,)

sergeant keroro berkata...

tak sabar XD

 
Related Posts with Thumbnails