Rabu, 27 Julai 2011

Selamat Pagi 27 Julai 2011

Selamat pagi blogger semua. Dalam 2 atau 3 hari ni aku tak berapa ada mood untuk tengok blog tapi dalam masa yang sama aku tak boleh duk diam kalau blog tidak diupdate. Memang mood takde nak tengok blog tapi tetap rasa tak aman kalau tak update. Adehh parah betol macam ni.

Aku sebenarnya masih menunggu dan tetap menunggu. Apa yang aku tunggu tu ? Nanti kalau dapat aku buat la entri atau beritahu kat blog ni. Kalau kena reject pun aku beritahu juga. hurmm masih menunggu jawapan..



Lupakan seketika pasal menunggu tu. Apa yang boleh dibuat sekarang hanya la berdoa supaya dapat apa yang dikehendaki tu. Hari ni nampaknya aku ada mood untuk update entri dan juga jalan2 ke blog orang lain. Harap2 mood ni berterusan dan tidak ada penamatnya.

Eh bole ke gitu ? tiada penamatnya ? ngeee kalau boleh macam tu memang best tapi hakikatnya tak boleh. Kita manusia banyak kelemahan kat sana sini. Lagipun setiap permulaan itu ada penamatnya terutama sekali bagi kita sebagai manusia.

Sebelum berhujah dengan lebih jauh, baik aku berhenti dulu. Mahu sarapan. Perut dah sangat lapar ni.. Jom la sarapan :D
Comments
7 Comments

7 ulasan:

vampire's lovex berkata...

semoga dapat apa yg ko nak tu..amin...

sarapan apa..belanja...haha

mas saari berkata...

akak pun kadang2 takde mood gak nak update sebab takde idea! huhuhuhu

. berkata...

selamat bersarapan bro :)

aimie amalina berkata...

wahh
apakah?
kerja?
cinta?
huhuhu..cam peneka plak aku.. hee..
semoga baek2 aje ye freaky!

Luqeem™ berkata...

haha. same la kite bro..aku pn tgh tnggu something gak ni..

moga kta dpat apa yg dkhendaki..:D

sergeant keroro berkata...

aku pon tengah menunggu bro, haha XD

iPai berkata...

jemput makan !!

 
Related Posts with Thumbnails