Ahad, 24 Julai 2011

Selamat Pagi 24 Julai 2011

Selamat pagi semua. Waktu pagi lagi dah semangat berapi kerana ada terbaca entri daripada blog Ini Kisah Tia . Entri yang cukup bermotivasi pada aku untuk memperbaiki penulisan supaya lebih baik dan disukai pembaca.

Kepada Tia, mari kita sama-sama memperbaiki penulisan di blog ye. Freaky faham perasaan Tia kerana Freaky pun tidak pandai buat entri daripada penulisan yang baik. Kebanyakan entri dalam blog ni hanya sembang kosong je. =_=

Bukan senang nak hasilkan entri yang baik kerana bukan semua pembaca itu sama citarasa. Ada yang suka ringkas, ada suka panjang, ada suka mengarut, ada yang suka serius dan bermacam jenis ada lagi sampai penin tak tahu nak buat macam mana.

Apa pun entri yang bagus adalah entri yang memberi manfaat kepada pembaca semua. Bukan macam entri yang tidak berfaedah aku tulis dalam blog ni. Tapi macam mana nak buat entri yang bermanfaat kepada pembaca ?

Yang tu aku pun tak tahu. Kalau aku tahu, dah lama aku buat entri seperti itu. Apa pun happy blogging untuk hari ni dan selamat pagi.. mahu sambung zzzzzz :D
Comments
7 Comments

7 ulasan:

Nor Fadila Rosli berkata...

uit!!! bangun-bangun..jangan tidur balik...cis..aku pun nak sambung tidurlah...tak jadi nak baca entry2 yang lain..hehehe

yatie Awang berkata...

samat pagi...betulkan, kakak oun nak baikinya...supaya yang masuk lebih fun untuk baca

Nor Fadila Rosli berkata...

singgah lagi sekali..nak tengok daus ni berdengkur ke tak..hehe..

entry kelmarin:
http://blogakufadila.blogspot.com/2011/07/pantat-kau-arghhh.html

uit..jangan fikir entry aku mencaru*..atau luca*
baca dulu baru faham..

aiman berkata...

hehe.. xpe.. semua orang ada pendekatan masing2.. itu lah yg den dapat mula2 blogging dulu..

sergeant keroro berkata...

hehe, jom sama-sama baiki XD

Freaky berkata...

kikiki baru bangun :D

[sutera kasih] berkata...

sama2 kita perbaiki penulisan..huhu
tp sy suka jgk bc entri awk freaky, santai & cool..penulisan yg tak berat sgt..keep blogging yeaa

 
Related Posts with Thumbnails