Jumaat, 8 Julai 2011

Petang di Pantai

Sebelum tu apa kata lawat dan senarai blog yang baru iaitu kumpulan 13.. Yeahh jom lawat mereka di SINI .

Aku Perasan :)

Lewat petang sikit dalam pukul 6 lepas ambil adik aku dari tusyen, aku ingat nak pergi ke pantai pulak. Pergi pantai mandi manda dengan riang macam kanak-kanak yang tak pernah jumpa air. Apa yang best mandi pantai ni ?

Air pantai mengandungi garam dan masin, bagus untuk kulit tau. Siapa ada masalah kulit gatal atau kulit meragam, pergi la rendam dalam air pantai yang masin. InsyaAllah cepat elok dan cepat sembuh.

Tapi aku pergi pantai bukan kerana ada masalah kulit. Aku pergi kerana mahu enjoy dengan mandi manda. Siapa yang nak join mandi bersama aku, mari la ke Pantai Air Tawar, Besut, Terengganu. Boleh kita mandi secara berjemaah. Baru la syok dan meriah sikit. hu hu hu.

p/s : Malam nanti aku update pasal pergi pantai ye :D

Comments
13 Comments

13 ulasan:

sergeant keroro berkata...

hensemnya abang :p

hehe, jom! aku pon nak ikut XD

Syuxer berkata...

jgn pakai bikini tau..hahhah..;p

syaimz berkata...

untunglah dia hensem. haha

super d0uble F :) berkata...

wah3..sini org besut jugak ;)

RepublicAku berkata...

alaaa kiutnya....keh3

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

jom3... aq pon da lama tak g pantai ni.. =D

Alya Esprézzo berkata...

hahahaahahahahahahaha..kalo dah muka suci tu, buat laa style ape pun..tetap nampak muka suci..

Elyana Ahmad ツ berkata...

wow p pantai.besttt.

cucu umie berkata...

pantai memang tmpat ayie..tmpt untuk tngkan fikiran

iMBobo berkata...

Pantai air tawar?kate td air masin hehehe...

syarifahsidrus berkata...

dah lama tak pergi pantai..woo..tapi lagi suka air terjun pada pantai la

iPai berkata...

best kot pantai tuh .. best2 ..

Kei Seichi berkata...

ehem2..abang hensem ajak mandi pantai...hahaha

 
Related Posts with Thumbnails