Selasa, 12 Julai 2011

Perghh Berbulu Dibuatnya

Perkara paling berbulu dan paling nak buatkan aku jadi pembunuh adalah apabila ada orang potong barisan / beratur. Orang tengah sedap beratur panjang, depa datang buat muka tebal tak tahu malu masuk dalam barisan orang yang lebih depan.

Kalau muka hensem dan cantik takpe jugak, ni penuh dengan Tuttt di muka. Tutt = censored . Aku tak kata kat sapa, aku tuju direct atas kepala kepada yang suka potong barisan je. Hu hu

Paling best masa nak beli tiket wayang. Tengah ramai duk beratur, tiba2 datang sekumpulan remaja duk sembang kemas dengan kawan2 dia kat depan. Aku ada dengar la duk sembang ape.

" Ehh awalnya ko sampai. aku lambat siap tadi. Adoi barisan dah panjang ni "

" Mari la duk depan aku. Takdak apo eh "

Maka dengan senang hati, sekumpulan remaja bermuka tebal itu pun potong barisan orang ramai. Demnn gila geram aku tengok. Pakcik depan aku pun duk merepek pasal nampak diorang potong barisan.

p/s : Siapa tak nak kena bunuh, jangan la potong barisan. Menyirap perasaan orang lain tau :D
Comments
16 Comments

16 ulasan:

AnAk dEneSor berkata...

toi2 skit ati owg mcm 2..dtg lambt tp dok dpn kite

mas saari berkata...

kalau akak mesti dah kena sound direct punya!

cucu umie berkata...

memang menyampah..argggghhh dislike...kalo thu adab mesti thu bertur yer

cik najihah berkata...

hahah cara paling elok..
sound je terus bagi kasi sentap

Luqeem™ berkata...

agak la..bla potong tu, siap buat muka macam x tahu ape..relex gle..mcm nk mnyepak je..

iela_fadila alias berkata...

owh,sangatlah betul,tolonglah jangan bagi dosa kat orang lain . sesekali kena empati

Ahmad Haziq Azlan berkata...

lagi geram kalo yang potong tu orang yg dihormati....pernah kena dulu,,,rasa nak sound je depan2....




mari semua tengok ni.....

http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/07/inilah-kebenaran-mengenai-bersih-di.html

Mimie Cikonett :) berkata...

sangat menyakitkan hati kan??

sy pon selalu kena. nak nak lagi masa org potong barisan nak beli makanan. perghhh =,=

kotak bulat berkata...

er..kb penh rasa bnda ni..time byr mkanan kat kafe, barisan panjg..pastu ad budak laki potong line, dia masuk line dan kwn dia.. org lain senyap je.tp sebab budk tu dkt dgn kb n kb senior dia.. kb pun sound je direct surh dia baris belakg.. apa kb kisa..bukn kenl pun bdk tu.

syarifahsidrus berkata...

duduk hostel selalu kena poton Q..kat supermarket pun kena potong Q..sob3

GaRy™ berkata...

hahaha... potong je kaki diorang tuh bro... bagi diorang merasa sket...

syrupmasin berkata...

err..mase sekolah dulu aku selalu potong barisan amek makanan..sebab mase jd junior kene potong jugak dgn senior..balas dendam lah :P

Fathiah Hamim berkata...

kalo sorang tak pe jugak. kalo berjemaah, masak laaa

sue perbs.. berkata...

memang menyirap.. member tk member, bratur tetap bratur.. lain la klu org kurg upaye ke bleh consider lgi

Dzarief Zuhdi berkata...

ko nak membunuh ek?? ko nak cara senyap ker cara yg kebabooom ??haha.. aku ble ajar skit..hehe

Kei Seichi berkata...

orang camni biasa x makan nasihat..ko blasah je ramai2, ajak orang2 kat situ skali...haha...

 
Related Posts with Thumbnails