Khamis, 14 Julai 2011

Pergh Baru Bangun

Lepas maghrib aku guling2 comel atas sejadah sementara nak tunggu isyak. Sekali boleh tertidur dengan lena dan baru je bangun sekarang. Baru isyak jap tadi dan dah basuh muka semua.

Rasa penin kepala sebab jarang tidur waktu tu. Kalau tidur pukul 12 tengah malam tak jadi penin. Aku nak skodeng dapur jap dan cari makanan yang ada. Lapo sangat dah ni.

p/s : Malam nanti aku start balas jejak dan blogwalking.. zzzzzzzzzzz
Comments
11 Comments

11 ulasan:

Syazwan Che Deraman berkata...

aku ingat dari petang tadi..
naseb baik lepas magrib mg tidur.
hehehe

emy|farid berkata...

selamat pagiiiiiiii

kiz berkata...

baru bangun ke..dah raya dah ni..

Syuxer berkata...

fuh naseb bek panjang umur lagi..weh ni tahun 2020 dah neh..Hishamuddin jadi PM ke 8 dah neh hahahah

...Minah BluR... berkata...

HAHA bangun2 terus cari makanan.

~HanAlia berkata...

la patut la senyap je...hahahha

hira berkata...

hahaha. boleh pula tertidur. penat sangat eh?

yatie Awang berkata...

looo..orang dah nak masuk tido, freaky dah bangun hihi

kotak bulat berkata...

da terbalik da ni... org tido la...bukan bangun..

Shuk_ArChie berkata...

Bukankah sekarang waktu sleeping? ~hehehe

sergeant keroro berkata...

giler lame ko tido, haha XD

p/s : aku kadang-kadang camtu gak :P

 
Related Posts with Thumbnails