Selasa, 19 Julai 2011

Perempuan Sekarang Jahat

Sabarrr... jangan bunuh aku lagi. Baca dulu apa aku nak cakap ni. Tadi ada tengok cerita Ayu Suraya di astro Oasis dan juga Annissa di TV3. Dua cerita ni mempunyai satu persamaan iaitu menunjukkan bahawa perempuan sangat jahat. Eeeiii jahat jahat, takut aku dibuatnya.

Cerita Ayu Suraya menunjukkan perempuan suka kebas lelaki orang. Fuhh aku rasa bab kebas laki orang ni memang dah banyak berlaku sekarang ni. Yang lelaki memang la hepi je bila kena kebas kerana dilayan tip top tapi perempuan yang lakinya kene kebas sangat kesian.

Tapi benda ni tak tahan lama pun. Hari ni perempuan tu kebas laki orang, esok dan lusa, laki dia pula kene kebas. Yang untung sentiasa lelaki kerana selalu dikebas. ha ha ha gurau je ~~~ Iyerr !! kalau kau suka kebas laki orang, esok lusa laki kau pula akan dikebas. Percaya la cakap aku ni.

Lepas tu mengenai cerita Annissa pula. Fuhh yang ni pun dasat juga. Demi kuasa dan wang, perempuan akan buat apa saja untuk capai apa yang dikehendakinya. Aku ingat hanya kaum lelaki je yang akan buat apa saja untuk wang dan kuasa tapi zaman sekarang ni perempuan pun banyak macam ni. Tipu la kalau takde kan ?

p/s : Bukan semua itu jahat.. Hanya segelintir je. Pilih la nak jadi yang segelintir atau yang mana satu :)
Comments
17 Comments

17 ulasan:

sergeant keroro berkata...

aku lelaki, hehe XD

p/s : tu la, pompuan pon da advance sekarang T.T

Azie Azman berkata...

haha..kejap je tajuk entry..
grrr!
tak semua pompuan macam tu..
yang penting pandai2 la carik =p

Ezad Skytech berkata...

apa pon boleh terjadi zaman sekarang ni...=_=

peNulis SeNjA berkata...

perempuan maa duit susah hahah

cik najihah berkata...

hahahah...perempuan sekarang..
laki pulak yg jadi takut kan

SoLy SoLicious berkata...

sentap2~ btw, xsemua mcm tuh~

Luqeem™ berkata...

semua dikebasnya..dunia skrng pompuan pn ada kuasa veto

kiz berkata...

tetiba aku bangga jadi lelaki..hahahaha..tak semua jahat..sekadar tanda kisah dan tauladan..

Shaherah berkata...

shera tgk cter annisa uh pun shera yg geram.. mcm nk betul keadaan je.. walaupun tahu uh lakonan semata2.. tapi dalam realiti memang ade yg mcm ni..

AmalinaNashihin berkata...

zaman sekarang...
macam-macam dah jadi.

cik Bb berkata...

mcam lagu stacy,,jahatnya kamu..
eih,,tp lagu tu tuju utk llaki kan..hehe

nawal addina berkata...

tajuk bikin panas jee . ahahaha

aremieroul berkata...

nowdays anything can happen..hu3..

najihah sahami berkata...

xnak jadi pengebas. nak jadi pelibas. kau kebas laki aku. aku libas kepala kau. haha..


jahat tak perempuan macam tu eh.


hahahahaa..

Murni Yusoff berkata...

mencri secebis kasih kt laki kot..kesian kot yg kne kebas..tp xsemu pompan jht..btl tu..=)

kimiez berkata...

dunia sekarang nie mcm2 ade

BIG BOSS berkata...

haha, sempoi bro!

 
Related Posts with Thumbnails