Rabu, 20 Julai 2011

Penat Dengan WW

Aku ada buat segmen. Berminat nak join ? sila klik SINI .

Dari tadi duk buat entri pasal wordless wednesday tapi aku cuba cari kelainan dengan menyuntik unsur-unsur lawak dalam gambar yang ditayangkan. Paling kurang pun ada yang terhibur apabila lihat gambar tersebut dan bukan sekadar wordless yang kosong.

Oh ya siapa yang masih tak join lagi segmen, bole la join ye. Setakat ni dah ada 60 blog yang menyertai dan paling pantas senarai semua blog akan keluar pada pukul 12.30 tengah malam ni. Jadi tengah malam ni bersedia la untuk berkawan dan bermesra sesama ahli kumpulan ye.

p/s : Albert Einstein... Idola akademik aku....
Comments
11 Comments

11 ulasan:

Nurasyiqin berkata...

pelik kenapa mesti kena ada wordless??

SoLy SoLicious berkata...

Albert Einstein~
cm penah ku dgr name tuh..tp dimana ya,...teeheee

Dzarief Zuhdi berkata...

Mr Albert la yg ajaq aku metfizik dulu.. <--bohong

sergeant keroro berkata...

haha, cuba amik gambar yang simple XD

p/s : aku sendiri tak buat lagi wordless wednesday :P

Shuk_ArChie berkata...

Albert Einstein bukan dah mati ke? hehehe ~kejam~

GaRy™ berkata...

aq cuba cari gambar yang buat orang x taw nak komen apa... baru la wordless... hahahaha~

Syuxer berkata...

albert einstein itu bekas guru aku zaman silam--kuat sungguh fantasi aku haahahh

Ezad Skytech berkata...

aq pon tak buat WW hari ni...haha~

Lieyda berkata...

EHH SAME LA.BORIM TOL WW NI KN

fiq. berkata...

albert einstein: seorang genius fizik kan, dia ni autism kalau tak silap,,,,

fiq. berkata...

From My Fingertip

 
Related Posts with Thumbnails