Isnin, 18 Julai 2011

Padan Muka Angelica

Ha ha padan muka Angelica dalam cerita Marimar tadi. Dah la jatuh daripada helikopter lepas tu terhantuk pula kepala kat batu. Tak cukup sedap lagi tu, buaya pula baham untuk jadi santapan tengah hari.

Tu la siapa suruh jahat sangat aniaya orang lain. kan dah mati dalam keadaan yang terseksa tu. Alamak aku terlebih emo pula. Aku tak boleh la, kalau cerita yang aku layan mesti aku tengok dengan penuh perasaan ditambah dengan berbagai emosi lagi.

Ok Marimar sudah tamat dan malam ni pula cerita Juvana episod terakhir. Agak-agak macam mana ye penamat bagi cerita Juvana pada malam ni. Adakah geng-geng jahat pentadbir Sekolah Wira Bakti akan dihukum diatas kesalahan yang mereka lakukan atau para pelajar dianiaya sampai mati ?

Waa sama sama kita saksikan episod terakhir cerita Juvana pada malam ni. Tapi sayangnya Marimar dah habis. Cunnye Marimar tu.. Ishh Marimar sangat cun. haiyaa otak aku dah jem. Mahu rehat dulu :D
Comments
11 Comments

11 ulasan:

diana berkata...

kamu layan marimar jugak..sah terjoin mak2 ni..
hahahha

Cik Teddy berkata...

x sbar nk tngok juvana..nsib baek klas mlm ni batal..haha

yatie Awang berkata...

hehe marimar memang cun, tp kakak tak pernah tengok citer tu

softballer berkata...

kihkihkih..
btol2x..
pdn mker angelica..
c seytan yg suker kucar kacirkn idop org laen...
MariMar best!!
hihihi...

cik najihah berkata...

waaa bes2..padan muke..kawan dengan buaye hahaha

GaRy™ berkata...

hahahaha... kena makan buaya kan dia.. XD.. padan muka engko angelica~...
juvana lak malam ni!!

sue perbs.. berkata...

haha.. emo nye.. nmpknye rmai tk sbr nk tngk juvana mlm ni

cik aisha berkata...

kan dah jadi makanan buaya...sape suh jahat sgt...amek kau..

juvana...waiting...

Syuxer berkata...

hahahha teremo plak bro..heheh..biasalah kalau aku dok layan citer tuh sampai syok,mesti aku cakap padan muka kaw2 punya heheh

sergeant keroro berkata...

aku semua tak sempat nak layan, kesian kan T.T

sergeant keroro berkata...

aku semua tak sempat nak layan, kesian kan T.T

 
Related Posts with Thumbnails