Sabtu, 9 Julai 2011

Orang Malaysia Hebat

Tadi aku tengok channel 705 iaitu Hitz.tv dan ada rancangan K-Pop Hitz Talent Show. Ni rancangan talent show mengenai tarian dan nyanyian berdasarkan K-Pop.
Kali pertama tengok tadi aku agak terkejut dan terpegun kerana tak sangka orang Malaysia kita begitu berbakat meniru gaya ala-ala K-pop.

Yang paling best mesti la tengok menari macam artis korea. Begitu rancak dan step yang dilakukan sangat kemas serta teratur. Ada yang mimik menyanyi dan ada juga yang tak tahu nak buat apa kat atas pentas tu.

Overall rancangan tadi memang best. Aku yang tak minat dengan korean pop tiba-tiba rasa enjoy pula tengok rancangan tadi. Ehem memang aku tak minat pun k-pop tu. Iyer serius aku tak minat pun. Percaya la aku tak minat. ha ha ha

p/s : Perghh malam ni saket perot pulakkk
Comments
14 Comments

14 ulasan:

syarifahsidrus berkata...

nak jadi M-pop kot?huuu

sergeant keroro berkata...

ape kelas M-pop.

M-rock la baru best XD

yatie Awang berkata...

percaya percaya hihihi.....

cucu umie berkata...

hahaha..okay percye tpy seriously ayie xmint k-pop lol..enth knape..haha

Syuxer berkata...

apa tuh k-pop..team bola sepak ke kahkahkah..

SoLy SoLicious berkata...

semua duk berangan nk jadik kpop dh

GaRy™ berkata...

ada rancangan untuk menari zapin x?..

Norazlin Nordin berkata...

thats okay for me..as a k-pop fans~

siti kektus berkata...

tak minat jugak. :)

Luqeem™ berkata...

eh? haha

syaz@rozelt berkata...

hehe..tengok org menari mmg best..n kte akan terfikir bole x kte menari mcm tu?..hehe

kiz berkata...

ye ke tak minat? haha..macam dah terminat je tu..

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

tukau le . M-Pop lak :)

Freaky berkata...

m pop tak best langsung...

 
Related Posts with Thumbnails