Isnin, 18 Julai 2011

Oh Lelaki

Lelaki kalau ditanya ciri-ciri seorang awek idaman, pasti jawapannya nak yang cun, seksi, menggoda. Bila dapat awek yang cun, mula la bangga masa duk jalan dan keluar bersama. Kalau ada lelaki lain yang pandang dan usha awek mereka, mereka akan rasa lagi gembira kerana awek mereka ini dipandang lelaki lain.

Tapi itu setakat dunia awek dan kekasih je. Bila ditanya pula ciri-ciri seorang isteri idaman, jawapan mereka lagi hebat. Semua nak yang baik, yang bertutup, ayu, hormat ibu bapa dan segala jenis kebaikan lagi. Kalau boleh yang seksi ni dah takde mood untuk ambil buat isteri.

Ada juga sesetengah lelaki yang mahukan perempuan yang seksi untuk dijadikan isteri tapi peratusan tersebut sangat rendah. Kadang-kadang gengster pembunuh pun ada hati untuk memiliki seorang isteri yang sangat baik sama ada di mata lelaki itu dan juga di mata ahli keluarga.

Pelik kan lelaki ni ? Untuk ciri-ciri awek dan kekasih, lain citarasa. Bila sampai masa untuk memilih isteri, maka lain pula citarasa. Aku mengaku sebagai seorang lelaki memang aku pun jenis macam ni. Tapi nak buat macam mana kerana ini adalah naluri seorang lelaki :P

p/s : Aku buat entri pasal lelaki ... Unbelieveable
Comments
23 Comments

23 ulasan:

Dzarief Zuhdi berkata...

aku tak mau da awek.. kawin tros.. suwoh ayah aku pilih..hehe

Minah Blur berkata...

haha ... lelaki mmg plik. asal eik?

GaRy™ berkata...

aq setuju!! hahahaha~.. tapi ciri2 isteri yang aq nak, ada kat awek aq skarang... huhuhu~

Syazwan Che Deraman berkata...

lelaki oh lelaki.
heheh..
biasa la kan.
nak buat bini.semua kena elok2.
heheeh

aimie amalina berkata...

hahahahha...x pe...empunye blog lelaki..so..de nak memahami empunye diri =p

najihah sahami berkata...

taste lelaki ni mmg unik sikit. haha..oleh itu, jgn percaya kat lelaki selagi dia tak kawen dgn anda. haha..yeye je..:P

[sutera kasih] berkata...

biasala tu lelaki..hehe unbelieveable

Siti Nadzirah Zakariah berkata...

kalau awek nye skrg kontra giler ngn ciri ciri isteri idaman yang die nak pulak cm ne? ramai lah perempuan yang pgg rekod kena tinggal ngn pakwe.

kiz berkata...

citarasa masing masing..tapi selalunya yang baik pasangannya untuk yang baik..dan sebaliknya..hehe

AIMAN berkata...

weh aku suka awex sexy. haha.. xdela,kidding.
pakai tudung itu sopan =)

izyan yasmin berkata...

ohho , adik aku pn slalu ckp mcm ni. awek nak seksi , isteri nak yg baik2 . haha

Luqeem™ berkata...

biasa la tu..lumrah..er

kotak bulat berkata...

memg da tau da..tp biasanya laki akn cri awek yg cun dan leh dibanggakan kat kwn2 kan..tp lau nak cri bini yg ada sifat keibuan..pelik

ir yien 9897 berkata...

haish..laki..oh lelaki..huhuh

erm bab laki samseng gengster tue yien setuju.. dorang nk bini yang baik dan sopan tak seksi,

thats y aeron aziz minta couple ngn yien..hahaha

Terbelog berkata...

awek lain
skandel lain
bini lain he3

Fay berkata...

suh mak ayh cari kn jekk..hihi

diana berkata...

tak baik gitu..
menganiaya namanya..klau rasa tak mau buat bini jangan la dihampiri perempuan macam tu walaupun untuk buat stok geli2 je.
setiap perbuatan kita ni ada balasan nya...
tak kira la kita salah kecik atau besar..salah tetap salah..

liyana berkata...

believe it or not??
believe it..hehe
hmm..most of lelaki cmtu kot

Cik TeN10 berkata...

realitinya mmg mcm tu pn kn.. betul tak kl aku cakap.. laki ni suka main2.. bila dh ready utk melangkah ke alam perkahwinan baru dia nk cari betul2 baik punya.. bkn mcm mereka2 yg selalu dia bermain tu.. kn?

Fathiah Hamim berkata...

korang memang pelik. :P

Zul Fattah berkata...

haha.. mujur aku tak break.. aku solo skarang.. malas dah couple..

Zul Fattah berkata...

*dah

sergeant keroro berkata...

haha.. pelik gak :P

p/s : awek ko tu bakal isteri kan?? aminn XD

 
Related Posts with Thumbnails