Jumaat, 22 Julai 2011

Nasi Goreng Hotdog

Aku : Sayang dah dinner ke ?

Ernie : Dah.. makan nasi goreng hotdog dan telor

Aku : Gulp !!.. sedapnyee =_=

Aku pun apa lagi, terus je Google untuk dapatkan gambar nasi goreng hotdog. skodeng punya skodeng, haaa jumpa pun kau. Pandai kau menyorok ye wahai gambar di bawah :
Susah nak jumpa nasi goreng hotdog ni. Setakat ni aku pernah jumpa di Perlis je tapi itu pun di hotel masa sarapan pagi kat sana. Aku pernah suruh emak buat nasi goreng hotdog tapi mak kata malas kerana orang lain tak pernah makan.

Aiihh susahnya macam ni. humm kesian aku kempunan nak makan nasi goreng hotdog. Sedap ke ? Kalau tanya aku mesti la jawapan aku sedap sebab tu buat entri pasal nasi goreng hotdog ni. =_=
Comments
16 Comments

16 ulasan:

sergeant keroro berkata...

mintak la awek ko masak, hehe XD

misz farahniza berkata...

sedapnye..
nak buat jugak lah..

iPai berkata...

bro, ko wat aku terliur r .. tak aci laa cam ni .. lapo kot ..

erniemusliana berkata...

hahah. ade lagi ni. na? XD

GaRy™ berkata...

aq x makan nasi goreng hotdog sebab haram... aq makan nasi goreng sosej je... XP

cucu umie berkata...

gagaga,,dekt tempat ayie ad juga..aishh sedap kot..

Ezad Skytech berkata...

huuiihh..ni yg buat lapar balik ni..walaupun aq baru lepas makan...haha~

rara pinkmafia berkata...

yg penting bukan hotdog hanget eh.hehehe

syarifahsidrus berkata...

google la resepi, pastu buat. haha

kiz berkata...

ku leh tolong masakkan..bukan susah pun..blaja laa..haha

mr_mrs mikko berkata...

alaaa,
main campak pung pang pung pang jaa laaah..
hihihi

aimie amalina berkata...

hahhaha..ayooo...ade juge kempunan gni ye...amik nasi goreng gaul2 dgn hot dog gorg...dah siap!

SoLy SoLicious berkata...

waahh...nc goreng hotdog...xpenah buat....nk try ler..teheeee

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hotdog or sosej ? *think* hehehh :)

Kei Seichi berkata...

aku slalu je makan..haha..
aku kalau takde lauk ni la makanan aku..sendiri bikin la..hehe

iyan shazlind berkata...

selalu wat yg ni..sebab simple and sedap :)

 
Related Posts with Thumbnails