Jumaat, 1 Julai 2011

Merepek Kosong

Belom Join segmen Seminggu 100 Follower yang dianjurkan ? Jom klik SINI . Terhad 200 blog je.

Jap lagi solat jumaat. Kepada kaum lelaki, jangan bagi banyak alasan ye. Sila ke masjid apabila masuk waktu zohor nanti. Kalau dapat pergi sebelum waktu zohor lagi bagus, boleh iktikaf lama sikit ataupun buat solat sunat.

Cakap pasal hari jumaat, dekat rumah aku sangat hapening pada setiap hari jumaat kerana ada pasar tani. Pasar tani yang kat Besut ni boleh kata salah satu yang terbesar di Kelantan dan Terengganu. Barang-barang yang dijual pun banyak dan harga pun murah berbanding di kedai-kedai biasa.

Tapi aku sendiri pun dah berapa tahun tak pergi ke pasar tani. Rasa sangat malas nak pergi ditambah dengan orang yang ramai dan sesak serta bising. Aku memang tak boleh masuk sangat tempat yang sesak dan bising macam pasar. Rasa sangat-sangat tak best dan terus cari jalan keluar.

p/s : Pasar tani ramai awek :D .. ehh alamak nanti aku kena tibai dengan Ernie Musliana pula

Comments
8 Comments

8 ulasan:

azwa amani berkata...

amani teringin nak gi besut...hehehe.. :) pi solat la...

ashafanie berkata...

my family ke Besut sekrg..hehe.. g umh member my dad. Psr Tani besut mmg meriah dan blh kate org knl la...tp xpenah pegi lg..hehe

Syuxer berkata...

jom solat,bro..:)

kat pasar malam pun aku x pegi lama dah..semak bak kata orang hhehe..

sergeant keroro berkata...

jom jom, aku da ready nih. hehe XD

p/s : jangan bagitahu dia. jom usha awek :P

kiz berkata...

yang dahulu perlu di dahulukan

suha berkata...

kat kuala besut tu ye?hehehe pernah pegi bape kali je (^_^)

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

freaky , tunggu Tia balik besut noh :)

Cik TeN10 berkata...

ahaa.. dh 3 tahun kot kite xg pasar malam.. rindu nk beli rangka aym kt pasar malam.. agk2 dh naik ke x harga??

 
Related Posts with Thumbnails