Sabtu, 2 Julai 2011

Mengumpat Sesama Best Blog

Dah tengok senarai blog kumpulan 1 ? Kalau belum, cepat tekan SINI . Jangan lupa lawat dan follow blog mereka. :)

The Best Blog merupakan senarai blog kawan-kawan yang aku rasa sangat cool mereka ni. Senarai ni di update sebulan sekali. Mereka boleh dibawa bergurau dan kali ni aku nak buat dialog mengumpat pulak. he he kali ni mangsanya adalah GARY

KERORO : Wess Freaky, apa dah jadi dengan si GARY tu ?

AKU : Haaa ? kenapa dengan GARY ?

KERORO : Tak tahu la aku. Dari tadi dia duk sengih tengok kat atas. dah gila kot.

AKU : Ooo yang tu ke ? Aku rasa dia tengah Happy sebab follower blog dia dah mencanak naik dengan laju.

KERORO : Patot la sengih je kerjanya. Link blog dia dah la nombor 1 dalam senarai segmen ko.

AKU : Haa tau tak pe. Tu pasal jadi meroyan sengih sorang diri.

KERORO : Aku nak pergi hempok jap mamat tu. Tak habis-habis meroyan.

AKU : Hempok kuat sikit wess.. ha ha ha

p/s : Sekadar gurauan je.. maaf GARY :)
Comments
13 Comments

13 ulasan:

sergeant keroro berkata...

dah hempok, hehe. XD

kiz berkata...

action... cut..ok kita sambung lagi nanti.

Freaky berkata...

heheh kizz :D

kotak bulat berkata...

hahhahh..kesian gary.. di umpat disini :P

Amiirah-Cassan berkata...

mwakakaka , kasian c gary , nduii , gary , haha antam bilang gary , hehehe maen2 , hee
(slang sabah)

DAPAT APA DARI BLOGGING???

EiZaRaZiErYa berkata...

ahahah...zie suke entry yg dial0g2 cmni~ buat selalu eh freaky..ngee =D wink3 >_<

syarifahsidrus berkata...

blogging boleh buat kita jadi rapat daripada orang yang kita kenal. haha.
lawak la dialog ni

TYNTHA LANA berkata...

Gary tu memang patot dihempuk,hahaha. gurau je ya gary :)

cucu umie berkata...

kecian dok..biarlh dia happy skrng nie..hehe

NuSaNa NoSa 91 berkata...

asal semua wat entry sal followers ni?? keen nk wat gak la.. jeng3~ follower yg ke berapa? nntikan~~ ^_^

Luq At Your Words™ berkata...

hahaha...ksian garY nk kna hmpok

Siti Safiyyah berkata...

gary oo gary..

haha dia baca tak entri ni? :p


psstt.. Blog Assignment Jejaka Terhangat: Aku Suka Blog Ni

GaRy™ berkata...

hahaha... sukati je ko umpat aq ek?.. hahahahahaha..

 
Related Posts with Thumbnails