Jumaat, 29 Julai 2011

Mengorat Melalui Chating


Ini memang teknik old school tapi sangat berkesan dan masih ramai yang cuba cara ni. Yer la kalau lelaki ngorat perempuan secara depan-depan memang sah la tidak akan dilayan. Silap hari bulan di-cop lelaki itu sangat gatal dan miang. Pada hal perempuan tak tahu yang lelaki tertarik dengan mereka.

Ok cakap pasal mengorat melalui chatting, yang paling sesuai adalah melalui Facebook. Kalau dulu chating mana ada nampak muka melalui MIRC tu. Bila dah terlekat sikit baru la boleh minta gambar. Itu pun kalau terlekat, kalau tak terlekat memang sia-sia la jawabnya. ha ha ha cari pasangan lain pula.

Bila dah dapat gambar, berbagai perasaan muncul. Ada yang semakin jatuh hati dan ada yang menjauhkan diri kerana tidak kena pada taste. Tapi sekarang ni dah senang. Facebook punya pasal, kalau gambar cun dan hensem, mula la tegur hai dan helo dan salam.

Nasihat kepada perempuan, kalau ada lelaki tegur dan nak chat tu, layan la. Tak baik tau jual mahal sangat. Kesian kat lelaki . Tapi jangan juga jual murah sangat. Kalau lelaki tu dah mula mengarut, sila remove dan block terus lelaki tersebut. Jangan bagi peluang kedua kepada mereka.

p/s : Alaa kadang-kadang perempuan pun mahu di-ngorat oleh lelaki juga kan ? ce ce ce tak ngaku :P
Comments
22 Comments

22 ulasan:

Dang Intan Duka berkata...

hahhahah
dah lumrah kan dunia katanya..hoho
kalau kena tempat mesti ok jer..

peace

sleeping_maniac90 berkata...

hahahaha..
leh cya ke laki y knal mlalui chat nih??
watnyer kne rkyt nigeria tang mna y gna gmbr org mlyu cane?? hahaha

sergeant keroro berkata...

abang daus, nak ngorat boleh?? :P

aimie amalina berkata...

hahahaha
x2..
x ngaku...
saya stok qudusss jek..
kiki=p


p/s: berpengalaman la tu..heee =p

ir yien 9897 berkata...

hah!! perkara nie juga paling yien menyampah juga..

kemudahan laki mengorat kat FB, membuat kan Pakwer di rampas..

mentang2 senang dapat awek kat FB.. haishhhhh..

ir yien 9897 berkata...

hah!! perkara nie juga paling yien menyampah juga..

kemudahan laki mengorat kat FB, membuat kan Pakwer di rampas..

mentang2 senang dapat awek kat FB.. haishhhhh..

✿ ayda sweetie luv's ✿™ berkata...

aihh , tak jugak , ad gurl layan but as a fren ,bab dyeorg kekdang da ad bf ,hihi

cucu umie berkata...

ad shje erempuan nak mengurat lelaki..hahaa

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

aku penah doe, sekali mmg aku terus remove and block dia..haha

rimas aku, tp kengkadng aku pkir balik mcm kecam pn ade aku wat cmtuh..haha

Tp pedulik ape kan, dh la tak kenal, silap2 aku jadi mangsa cinta dia kang, mane lah tahu dia buaya darat ke..hohoh

Biar lah bercinta secara normal, laki ngorat dpn2 lah baru gentle kan.. Watpe nk takot kena reject ke hape ke..

nasib bf aku sgt cool! haha :D

AmalinaNashihin berkata...

eh, jual mahal itu satu kemestian. :)

alahhh, apa barang ngorat dekat faybee ni.
jumpa depan-depan.
nyatakan hasrat.
tak ke nampak lebih ikhlas?

✿ ayda sweetie luv's ✿™ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
diana berkata...

tapi kena hati2 la..
kalau baru2 je sebut 2 ailebiu....
tu bahaya tu..:p

Siti Safiyyah berkata...

aku slalu gak on fb chat tu.. layan jela selagi tak merepek meraban lagi.. tapi kalo dah cakap merepek2, aku terus buat offline ja.. hoho

kiz berkata...

habis..kalau lelaki yang selalu kena kacau dengan perempuan mcm mana lak..huhu..mesti ada punya..

Bigdaddyz berkata...

hehe...kadang2 dapat yang pelik2...

Qaseh Qhaleef berkata...

mcm ckp utk encik freaky je .... huhuu

Ahmad Haziq Azlan berkata...

"Hi. How are you"

hahahahaha
yang ni virus ok...
jangan layan pulak ye...

Freaky berkata...

haha entri ni khas untuk perempuan sebenarnya

My Name is Mar berkata...

Aku kalau nak berscandal, suka cari partner scandal through chatting...
Tapi untuk suka suki jek...
Tak serius pon..
Dats y aku tak suka kalau chatting sampai minta-minta gambau..
MELAMPAU..
Sebab aku hanya main-main..
(Alamak.. Kantoi rahsia kasanova)

Kenangan Apabila Umur Mencecah 50

aPIP berkata...

Aku lah lelaki paling x cool sbb melalui ape pon aq xnk usha2 pompuan mcm nk mengorat tu... kalau tegur biasa2 tu blh r kn :D mcm mber2..tu pon kalau dah terdesak sgt nk tegur pompuan.. org x anggap sombong, klau nk jual minyak xde r, kalau x pon aq buat keje aq je r kn.. :P

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . takde peluang kedua ke ? block terus aih ..

Cik Teddy berkata...

haha..cik jarang sngt bukak pon chat,lg2 dkt fb..

 
Related Posts with Thumbnails