Selasa, 19 Julai 2011

Memang Best Baca

Semenjak dua-menjak ni aku suka gila masuk ke blog ni. Aku rasa dia seorang blogger yang hebat dengan penulisan yang begitu sempoi dan dicampur dengan unsur lawak serta penuh dengan buah fikiran yang agak bernas.

Setiap kali baca entri dia, memang aku baca sampai full dan aku akan baca kali ke 2 pula. Penulisan dia sangat matang dan bagi aku sangat susah untuk buat gaya penulisan seperti blogger ini. Semoga blogger ni terus maju dalam penulisan dia yang sangat menarik ini. Nak tahu siapa blogger yang aku maksudkan ?

Jom sama-sama lawat dan terjah blog dia di bawah ni. Bagi aku memang sangat best dan buatkan aku berfikir bila baca entri dia. Aku akan terus lawat blog dia ini setiap kali blogwalking.

http://republicaku.blogspot.com/

p/s : Tahniah Republic Aku, Anda telah dimasukkan dalam senarai bloglist The Best Blog di sebelah kanan ni :)

Comments
13 Comments

13 ulasan:

yatie Awang berkata...

aaa...kakak nak kena terjah juga ni

diana berkata...

rasany akak pernah singgah...

nida husna berkata...

nak terjah jugak la blog dia ;)

akoo berkata...

akoo nak jugak.bley? haha *xmalu..
kidding~

=)

Green Apple berkata...

Wah..nak terjah gak lah...

mas saari berkata...

terjah jap lah...

GaRy™ berkata...

yup!! aq pun minat giler ngan gaya penulisan dia... selamber je... hahahaha... tergelak gak aq baca.. tapi sumpah best...

RepublicAku berkata...

ahh daus.... kau buat aku jadi tak tentu arahlah....nak lari ke mana aku ni yer...apa-apa pun terimakaseh kerana tidak jemu2 dari mula sampai sekarang kau jengok blog aku....aku hiba ni....jap lap air mata....


itu je laa...aku sendu sangat ni...lefiu!

muah2...keh3!

cucu umie berkata...

hehe..ayie rase mcm pernah masuk juga..tapi tidak pasti..mahu jalan2 juga nie..

**::CIKNUURUL::** berkata...

jom terjah secara brjemaah,..sblm malam,.eheh,.

Syuxer berkata...

aku singgah kat sana,sekarang gak heheh..:)

Bui Junaidi berkata...

terus terjah..broomm..roomm..*_*

sergeant keroro berkata...

terjah sekarang, hehe XD

 
Related Posts with Thumbnails