Khamis, 14 Julai 2011

Mari Berimaginasi

Masuk ni dah kali ke berapa puluh aku layan cerita Inception. Best ke ? Syok ke ? Kalau tanya aku, jawapannya kena la tengok sendiri bagi yang masih tak tengok. Tiap kali tengok cerita macam ni, aku selalu je terfikir macam mana mereka boleh dapat idea untuk buat cerita hebat.

Sudah tentu la kene berimaginasi untuk dapatkan idea yang hebat tapi level untuk berimaginasi tu sangat tinggi untuk hasilkan cerita macam ni. Kalau aku imagine banyak kali pun belum tentu dapat idea yang hebat untuk sebuah plot cerita.

Jadi imaginasi memang penting dalam kehidupan kerana ia akan mendorong seseorang untuk berjaya. Imaginasi juga membuatkan otak dan fikiran kita berkembang dengan lebih baik. Aikk aku rasa macam dah lari topik je.

p/s : Cubalah imaginasi dan fikir strategi yang baik untuk blog... zzzzzzz :P
Comments
11 Comments

11 ulasan:

GaRy™ berkata...

hahaha... imaginasi aq pun low2 je... nak buat citer gaya diorang ni?.. mimpi je la~..huhu..

Luqeem™ berkata...

imginsi bleh dtg dr mimpi je..ble kt dunia luar..idea pn lmbt nk dtg..hampeh..hee

Syuxer berkata...

bukankah citer neh..pasal mimpi yang kita boleh kawal sampai boleh mencuri barangan berharga dalam mimpi..aku tak berapa faham citer tuh..heheh..

aku punya imaginasi semakin teruk bila dah dewasa maklumlah jarang tengok citer kartun hahahah

syaimz berkata...

aku pun noob berimaginasi...tapi kuat mengarut. haha

kueh bakar berkata...

salam...
imiginasi lebih penting dari ilmu...-einstien ker?-

citer ok la..coba ko tgk source code...hebat jugak imiginasi citer tu....

jom join kontest.

kiz berkata...

tengah bayangkan ni..hayati watak

Anyyss Shuhaimi berkata...

imaginasi byk dtg dlm mimpi.

NA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
NA berkata...

Cerita tu mimpi dalam mimpi. Memang kreatif dan lain daripada yang lain

Pencarian Jiwa Diri Saya

...Minah BluR... berkata...

haha susah tu nak berminaginasi tapi besenye lelaki byk berimaginasi ni hehehe

iMBobo berkata...

cite ni mmg best! nk download lah nk tgk lagi skali hehe

 
Related Posts with Thumbnails