Sabtu, 23 Julai 2011

Malu jatuh depan perempuan

Aku sekarang kat stesen bas jertih untuk hantar adik balik ke melaka. Orang sangat ramai di stesen bas dan aku tadi hampir dapat malu free.

Tadi hujan sangat lebat dan air pun ada dimana mana sama ada di jalan dan juga di lantai. Aku dah cuba jalan dengan hati2 agar tak jatuh di hadapan orang ramai. Kalau jatuh maluuu.

Masa duk jalan tadi, ada nampak gadis cun. Fuh apabila jalan sambil tgk gadis cun. Memang mata dan fikiran tak tumpu dah kat jalan licin tu. Tengah jalan tiba2 aku rasa nak tumbang ke belakang.

Dalam kekalutan nak tumbang tu, aku sempat pegang kat dinding di tepi sebelah kanan. Fuuhh naseb baek tak jatuh. Bila pandang kaki, aku pijak plastik ada air. Demn naseb baek tak jatu.

Moral, jangan pandang gadis cun masa berjalan. Kang tak pasal2 masuk longkang. Nasib baek aku tak jatuh tadi. Gila brdebar.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
26 Comments

26 ulasan:

Fad berkata...

wakaka...dari mata turun ke plastik...hhehehehe

dang intan duka berkata...

hihihi..
tu la, lain kali jalan pun kena fokus gak..

peace

pengemis Cinta~ berkata...

^_^ normal la tu nrvs tgk gdis cun.adeiyh.

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaaa . pengajaran tuu :)

sergeant keroro berkata...

haha, mata tengok bawah len kali. XD

syarifahsidrus berkata...

haha.pasni jangan tengok dahh

Tea berkata...

errr. nk gelak blh? hihi.

syrupmasin berkata...

haha..tu la..tgk jalan yg kali :D

Addin berkata...

haha tu la , lain kali cover sikit mata tu . pandang jalan je tau ;p

Tea berkata...

lain kali tgk bawah jgn tgk pompuan cun tuh. >.<

GaRy™ berkata...

eny!! tengok boyfie engko ni... sempat lagi jeling pompuan lain!! XD

cik gege berkata...

dpt bygkan macam mana perasaan itu. sebab pernah melaluinya....=)

Syazwan Che Deraman berkata...

skodeng ciptaan Allah yang indah :)

mrs redzuan berkata...

nyaris2 malu....

Syuxer berkata...

hahahaha..mujur ko tak terjatuh tadi..kalau terjatuh tuh,watla gaya break dance..;p..hahaha

diana berkata...

hebat tak orang pompuan..
guna kecantikan je dah boleh buat lelaki hampir2 jatuh..:p

erniemusliana berkata...

tadi ade nampak laki kacak mase beli barang kat tesco. naseb ta jatuh, boleh renung lame2. muahahahahaha!! XD

uglyduck berkata...

hehehehe

uglyduck berkata...

hehehehe

cucu umie berkata...

gagaga..wey kecian awex hang..hang dh curang lh..gagaga

Luqeem™ berkata...

haha. slamat je. klu jtuh mmg kena snyum + gelak + pndang2 cmtu je dgn diorng..

AnAk dEneSor berkata...

salah 2..
moral nye jlan tgk bawah..hahaha

rara pinkmafia berkata...

heheheheeh kalau jatuh,malu dpt,sakit pon dpt.hehehe

cinonex coreyan berkata...

tu pengjarn sebb tgk bukn halal bg ko kot..:p..peace

Ezad Skytech berkata...

haa...lain kali bila hujan jalan tgk bawah...nanti kalau tergolek kan susah...heee~

peNulis SeNjA berkata...

mate hang taruk kat mane .. kat kaki ka?

 
Related Posts with Thumbnails