Jumaat, 22 Julai 2011

Maggi Hot Cup


Maggi !! semua orang pasti kenal apa itu Maggi. Kalau ada yang tak tahu apa itu maggi, meh aku nak hempok sikit kepala dia dengan maggi hotcup ni. Duk asrama memang Maggi la makanan paling terkenal. Tauke Maggi di asrama boleh jadi kaya kerana sambutan sangat menggalakkan.

Tapi aku suka Maggi hotcup berbanding yang dalam pack biasa tu. Tak tahu la kenapa aku suka hotcup lagi. Mungkin keadaan cup dia yang sangat comel dan mampu menambah kesedapan apabila hirup dengan cup tersebut.

Walaupun harga sangat mahal berbanding Maggi pack biasa tapi amat berbaloi kerana kepuasan jelas dirasai dengan Maggi Hotcup. Tapi sedap dan enak Maggi ni amat bahaya kerana banyak bahan kimia digunakan dalam hidangan Maggi. Jadi tak bole la nak makan kerap sangat. =_=

Entri ni dibuat sambil aku sedang hirup Maggi Hotcup Curry. Perggh memang best gile ah. Tambah ayam yang dihancurkan sikit kemudian makan dalam keadaan panas yang meletop lidah. Memang terbaik.

p/s : Korang suka Maggi perisa ape ?
Comments
13 Comments

13 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

maggi tomyam hot cup satu....haha~

kiz berkata...

zaman bujang dulu memang wajib ada ni.. perisa tomyam ok kot.

Alya Esprézzo berkata...

aku suka perasa tomyam ngn asam laksa, kalo kari aku kena pk doplohpat kali..haha sebab dulu aku penah makan meggi kari yg ade rambut dlm tuu..terus smpai skg fobia ngn kari, tp setakat nie yg aku mkn asam laksa ngn tomyam tu blm penah lagi laa masok rambutt! HAHHAHAH

cucu umie berkata...

ayie suka tomyam ah tapi sudah lama xmakan maggi hotcup...terliur jap

syarifahsidrus berkata...

tak reti makan maggi macam ni..uhuu

Luqeem™ berkata...

minyak bnyk la bro mkn maggi hot cup..huhu..

SuzaDin berkata...

sume perisa pown suker ... lyn je asal kn maggi hahaha

Bigdaddyz berkata...

dengar cerita makan maggi selalu nanti kena makan viagra pulak...bahaya2...hehe

sergeant keroro berkata...

tomyam satu, hehe XD

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

TOMYAM !! hehee . nyum2 . lagi satu , maggi cup rasanya lagi sedap . sebab sedap tu yang mahal sikit ..

Kei Seichi berkata...

suka meggi pack biasa tu...sebab da biasa makan tu..kalau tak makan kari tak sah..makan yang lain tak lengkap je rasanya..haha...sebab suka pedas...

Cik Teddy berkata...

suke sume!haha

GaRy™ berkata...

hahahaha... megi owh megi... kat asrama sedap... kat rumaah muak lak aq nak makan~.. T__T

 
Related Posts with Thumbnails