Sabtu, 30 Julai 2011

Maafkan Aku Penulis Senja

Aku tahu kau berharap sangat dan kau pernah beritahu yang aku perlu masuk dalam senarai walau macam mana sekalipun. Aku pun teringin menyertai kau tapi apakan daya rezeki untuk aku masih tidak ada. Walaupun sudah hampir tapi aku tetap rasa ia masih jauh untuk aku capainya.

Aku tahu kau banyak beri motivasi dan bantu aku push limit blog Firdaus Life ni. Aku hanya nak ucap minta maaf kerana tidak dapat realisasikan sepertimana yang kau harap. Aku minta maaf banyak2 Penulis Senja.

Aisehmen !!! aku jiwang sangat. Ni Penulis Senja punya pasal la sampai aku pun bagi ayat nak jadi puisi. Nasib baik la aku tak pandai berpuisi, kalau tak memang dah lama aku fight dengan Penulis Senja.

Aku minta maaf penulis senja

Aku gagal masuk dalam top 500 dalam Malaysia seperti yang kau nak.

Aku gagal . Aku tak dapat tunaikan hasrat kau.

Maafkan aku penulis senja

p/s : Mahu bersedih jap sambil fikir idea untuk entri seterusnya. Aarrggghhhh !!!!

Comments
17 Comments

17 ulasan:

cucu umie berkata...

relax bro..jap lagi capai ah tu..hehe jgn risau2 bro..

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

dah masuk top 600 okey dah tu freaky .. tapi Tia tau , u can do it !! chaiyok2 .. heheh

sergeant keroro berkata...

tak lama lagi tu, hehe XD

diana berkata...

ok la dah tu...
eh!!nak check la akak yang ke berapa??

496!:)

akoo pae berkata...

hehe jgn sdeh2..
terer la tu 500lebey~

=)

syaz@rozelt berkata...

x lama la tu..chaiyok3x!

yatie Awang berkata...

eeemmm...cuba lagi nanti..jangan putus asa

Cik Arda :D berkata...

ala..sikit agi..chaiyok2!!!

Affan berkata...

pergh, tak dpt masuk top 500 pun sedih? hehe. takpa2, target yang bagus untuk push diri sendiri

kiz berkata...

teruskan usaha..push the limit..semoga terus berjaya..sentiasa memberi sokongan..no problem punya.

azrijohan berkata...

Fuhhhhh...mantap tuhhh
gila jauh aku nak kejar nihhh

hira berkata...

gagal tak bermakna gagal untuk selama-lamanya. berusaha untuk jadi yang terbaik! :D

[sutera kasih] berkata...

xpernah cek ranking tu..cmne ek?penah dftr je lps tu ntah apa jdi hehe

Cik Teddy berkata...

ok la tu but keep it up

MARIA LIZA berkata...

Penulis Senja ni bukan ke pernah kontroversi pasal kes curi trafik...seingat saya dia ni dah banyak kali kena warning kat beberapa blog...

MARIA LIZA berkata...

meh baca ini...
http://www.izamirridzwan.com/2011/07/arahan-agar-penulis-senja-mengemukakan-permohonan-maaf-secara-terbuka/

MARIA LIZA berkata...

yang ini juga tapi bila cuba buka dah takdelah...tapi Penulis Senja ni memang kontroversi tau...
http://www.izamirridzwan.com/2011/07/penulissenja-com-pengguna-tegar-iframe-curi-traffik/

 
Related Posts with Thumbnails