Jumaat, 1 Julai 2011

Layan Snek Petang

Bagi yang tak join lagi segmen Seminggu 100 Follower, apa kata lawat dulu kat SINI dan kalau sudi boleh join sekali. Nak cukupkan 200 untuk esok.. :)

Ehem snek petang ni adalah kek coklat yang dibeli petang semalam dalam entri Kek Coklat Moist . Petang ni makan sikit je kerana lepas jumaat tadi dah makan nasi. Tak boleh makan banyak sangat nanti badan jadi gemok. Lepas tu ada orang kutuk aku gemok.

Bila ada orang kutuk, aku jadi sedih la. Bila aku sedih, aku akan makan kek coklat ni dengan banyak. Bila aku makan banyak kek coklat, aku jadi semakin gemok. Lepas tu ada lagi orang kutuk aku gemok. Kemudian aku jadi sedih semula. Sampai ke sudah duk ulang benda sama. Ha ha ha

p/s : Lepas ni nak pergi riadah pula.. Uik aku beriadah ? Biar betol :P
Comments
8 Comments

8 ulasan:

azwa amani berkata...

sedapnya... :)

aremieroul berkata...

beriadah..? biak betui..? he3.. btw , nice kek..yummy2..nak sikit..? he3..

sergeant keroro berkata...

jom beriadah, aku tunggu kat taman. haha XD

nawal addina berkata...

cake coklat best ! :))

senyumSOYA berkata...

adei~ sedap....share2~ hehehe

Addin berkata...

nyumm ! apa kata pos kat addin ! lebih afdal . AHAHA ;p

Mawar Berduri berkata...

nak sikitttt!

Kei Seichi berkata...

hahaha..dok ulang2 benda tu sampai bila nak kurus.. =P
nak sikit kek..haha...

 
Related Posts with Thumbnails