Isnin, 4 Julai 2011

Kucing Dirasuk Syaitan

Senarai blog kumpulan 4 sudah keluar. jom terjah mereka di SINI .


Semalam masa tengah aku syok tidur, tiba-tiba kucing aku nama Bibi masuk ke dalam bilik. Bila masuk je masuk dalam bilik, mula la dia mengiau manja. Dia mengiau, mengiau dan mengiau lagi sampai tidak berhenti. Aku yang tengah tidur memang serabut la bunyi bising miau miau tu.

Aku pun bangun dan terus nak halau kucing tu keluar. Masa nak halau kucing tu, tiba-tiba suara miau miau yang lembut menjadi kasar. Seolah-olah kucing tu tengah marah sambil tengok kat aku. Bulu kucing tu pun menjadi lebat semacam akibat marah.

Aku pun dah mula naik takut bila tengok kucing jadi macam ni. Aku pun ambil bantal pelok yang besar kemudian cuba baling kat kucing tu. Kucing tu elak dengan laju pastu dia datang kat aku dengan perlahan. Perghh masa tu aku dah seram gila tak tahu nak buat apa. Masa dah dekat, kucing tu pun melompat atas aku dan aku terus terkejut.

p/s : Rupa-rupanya hanya mimpi je... gggrrr
Comments
13 Comments

13 ulasan:

sergeant keroro berkata...

pergh!!! ngeri betul mimpi ko XD

EiZaRaZiErYa berkata...

ahahaha..xley blah~ mimpi ke? ingat kan betul2 tadi...pelik jugak..ade ke kucing kene rasuk?? huhuhu.. =P

Zul Fattah berkata...

mimpi.. macam apa dah.. ni mesti tak mandi wajib ni.. eh silap.. ni mesti tak basuh kaki sebelum tido..

dang intan duka berkata...

kucing dalam mimpi ker atau dunia nyata, dang memang takut..
tak kiralah dia manja atau di rasuk..
hihihi

peace

syrupmasin berkata...

wuahaha..ciss mimpi.. :D

Fathiah Hamim berkata...

laa aku ingat kucing kau nampak antuu

syarifahsidrus berkata...

mimpi pulak. baru nak feeling..haha

Qaseh Qhaleef berkata...

hahakz...
hampeh betul...ingat betul2 kucing kene rasuk...

cucu umie berkata...

alamk..apcal plak mimpi jer..aish ingt betol2 dok..kahkah

anismelon berkata...

rajin btl mimpi..ingt ke btl..baru anis nak inject kucing toh..weee

Sal Saari berkata...

kira ni mimpi ngeri laa..

Nieyna Zuleyana berkata...

aduh ! mimpi rupenyer . wat suspen jew lahh . haha

Kei Seichi berkata...

eh?da abeh?
aku ingatkan kucing tu jadi kucing vampire dan gigit ko..haha...
pastu ko bangun pagi tadi ko sedar ko jadi kucing vampire.. =P

 
Related Posts with Thumbnails