Jumaat, 22 Julai 2011

Kreatif Bersama Sergeant Keroro


Ini segmen ke 2 aku join untuk malam ni. Kali ni segmen yang dianjurkan Sergeant Keroro. Segmennya kena buat dialog berdasarkan gambar di blog dia. Nak join sila klik header di atas ye.


Domo : Wess Danbo. Petang tadi Aku ada jumpa awek cun woo kat pantai. Serius cun gile

Danbo : Biar kambing ko ni ? Lepas tu ko ada ngorat dia tak tadi ?

Domo : Aku ada la try nak ngorat dia tapi dia tampo aku laju-laju

Danbo: Aihh apsal dia tampo ko pulak ? Ni mesti ada benda ni

Domo : Tade mende pun. Aku cakap la aku syok kat dia. Tapi aku speaking la tadi.

Danbo : Bila masa ko pandai speaking ni ? tak pernah aku dengar

Domo : ishh nak ngorat awek cun kena la speaking bro. Baru up sikit saham

Danbo : Ape ko speaking kat dia ? Aku nak tahu jugak.

Domo : aku cakap " I HATE YOU " . Pastu terus dia tampo aku laju-laju

Danbo : Patut la dia tampo, nasib baik dia tak terajang masuk dalam air.

Domo : Eh apsal pulak ? betol la ayat aku tu.

Danbo : I Hate You tu maksudnya Saya Benci Awak, la samdol !!
Comments
8 Comments

8 ulasan:

aimie amalina berkata...

domo chan baru nak belajo cakap omputeh..hehehe..bes2 !

sergeant keroro berkata...

hehe, domo budak baru belajar :P

p/s : thanks join! XD

NadiRah berkata...

erk......
cm keroro ngan freaky jer tu..huhuhu

Ezad Skytech berkata...

macam pernah aq baca ni tapi kat mane ye...engat2 lupa ni...huhuh~

Tea berkata...

freaky, sape domo sape danbo antara korang (kero)? kehkeh.

Cik Teddy berkata...

haha..dh tukar name upenyer keroro ngan freaky ni

Freaky berkata...

hahaha amik dialog lama

[sutera kasih] berkata...

kesian di domo xreti speaking hihi

 
Related Posts with Thumbnails