Jumaat, 8 Julai 2011

Ketidak-pandaian Terserlah

Uik dah masuk senarai kumpulan ke 13 dah. Jom lawat dan follow mereka di SINI .

Siapa yang tidak pandai tu ? entah la aku pun tak tahu siapa mamat dalam gambar ni. Cuba tengok gambar tu elok-elok. Mamat ni sedang menunggang kuda di atas jambatan. Ok tidak ada masalah nak tunggang kuda atas jambatan. Nak tunggang kambing dan kucing pun aku tak kisah.

Tapi cuba tengok dia berada di lane mana. Dia tunggang kuda tu di lane kenderaan. Pada hal di sebelah kiri tu ada lane untuk pejalan kaki tapi dia tak lalu situ. Aku yang tengah drive terpaksa folow bontot kuda tu terkedek-kedek jalan dengan perlahan.

Nak potong ? Tu double line woo.. Mau kene saman rm300. Daripada terbang rm300 baik aku ikot je bontot kuda tu. Kalau ikotkan hati, mau je aku langgar kuda dan tuan dia sekali. Gila geram bila tunggang kuda tanpa rasa bersalah di lane kenderaan... eeeiiii geramnye akuuu.
Comments
22 Comments

22 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

eee...geramnye...kalo sy pun, terase nk langgar je..hahaa

syaimz berkata...

langgar je kuda tu, bawak balik panggang buat SATAY!

Syuxer berkata...

sebab utama dia menunggang "motosikal yang ada nyawa tuh" adalah kerana ingin mengelak "motosikal" itu melompat ke dalam sungai..kan mati lemas susah plak heheh...

tapi apapun..tindakan ini tidak harus diamalkan kerna menyusahkan orang ramai..

bibi bibo berkata...

langgar jgn x langgar . haahahah

yatie Awang berkata...

kenapa nak langgar kuda ru, kesian, tuan dia tu yg salah....tp betul cakap syuxer, lalu kat tepi takut kuda tu lompat dlm sungai...hehehe....saja2 lemasss....kih..kih..

mumui berkata...

hehehehe..... awk hon ja kuda tu... biar terkejut... heee...

Cik Teddy berkata...

haha..ape kate freaky tumpang je kuda tu..haha..maaf,cik ckp mngarut

sergeant keroro berkata...

jalan tepi jek, senang jek. haha XD

p/s : tak bermoral betul

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . ada jugak ke ?

cucu umie berkata...

relax bro..menguji kesbrn hang tu...

syarifahsidrus berkata...

eksaited sangat nak naik kuda kot tu.haha

Fathiah Hamim berkata...

hahaha lawak la. kesian dia tak da tempat laen nak tonggang. :D

GaRy™ berkata...

hahaha... mungkin dia x sedar apa yang dia bawak tuh adalah seekor kuda... hahaha~

iPai berkata...

besar kepala ni .. langgo je .. hehe

cikpuanWani berkata...

haha :D dekat mana ni ?

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

haha... ni kalau kena hon ni confirm tercampak mamat tu sebab kuda tu terperanjat.... hahah~

Bella Bell berkata...

kalau aku.. langgar je.. hahaa!!~

kiz berkata...

sabar je lah

zalizalu berkata...

langgor jer weh... hahahaa

syrupmasin berkata...

haha..kene naek kude jugak nih :D

NuSaNa NoSa 91 berkata...

well, ni petanda jpj kena wat lesen utk tunggang kuda gak.. hikhikhik~ ^_^

Kei Seichi berkata...

ko hon je kuat2 biar kuda tu mati sakit jantung....haha....
tunggang kucing?camne tu?haha..

 
Related Posts with Thumbnails