Ahad, 3 Julai 2011

Kepada Mimi Atia

Senarai blog kumpulan 3 sudah keluar. Apa kata anda lawat dan follow senarai kumpulan 3 pula. Jom tekan kat SINI .


Dalam banyak-banyak komen kat entri senarai blog kumpulan 2 tadi, ada 1 yang menarik perhatian aku :

mimi_atia said... [Reply]

firdaus..aku dah join contest kau..tapi link dye klu klik nama ku xleh bukak kan klu kau prasaan.. link nama SHAMIMI ATIA tue xleh gna lah..so aku harap kau dapat la ltak jgak blog aku sbb aku dah join cntest kau.. hikhik..jasamu ku kenang.. (panjangnyerr)tQ frenZz..

He he dia risau kerana link yang ditinggalkan kat bahagian komen tu rosak. Link hari tu rosak kerana tertinggal simbol " / ". Jadi kalau aku promote nanti, anda semua takkan dapat ke blog dia kerana link tu dah rosak.

ni link yang dia tinggal = 2011/07seminggu-100-follower

ni link yang betol = 2011/07/seminggu-100-follower

Tapi aku dah perasan dari awal hari tu lagi masa terjah semua blog yang menyertai dan aku dah baiki link mimi atia ni. Kepada mimi atia, jangan sedih lagi ye. Ha ha dia buat entri sedih kerana link rosak ni :

Comments
11 Comments

11 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

haha . kerana kesilapan kecik ajo kan :)
nasib baik demo ado . keh3x :)

mimi_atia berkata...

hikhik..tQ2 jasamu ku kenang wahai sahabt.. dah hepi balik dah (^_^)

GaRy™ berkata...

alamak... sweetnyer abang ni.. XD

Syuxer berkata...

hehehh..mujur bro daus sungguh hensem settle hal neh..:)..perkara kecik je..

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaaa si gary . sweet ? lompangsss :)
cuti budok koloh hujung taun Tia g balik besut . kampung Tia tu bari besar . tau dop ?

schaze zainn berkata...

abe freaky yg gentle =D

p/s: selalunya kenapa jadik cengitu eh?

Freaky berkata...

schaze : jadi macam tu sebab salah copy kot

tia : bari besar x kenal

syuxer : ha ah hal kecik je bro :D

Luq At Your Words™ berkata...

rlax je..freaky sdia mmbantu ^_^

sergeant keroro berkata...

abg freaky ni sweet ahh :P

suha berkata...

mr.promoter yg prihatin (^_^)

Auji Fassya berkata...

gua singgah . hahahah

 
Related Posts with Thumbnails