Ahad, 3 Julai 2011

Kegilaan Remaja Perempuan

Siapa yang nak skodeng atau lawat atau follow senarai blog kumpulan satu bagi segmen Seminggu 100 Follower, boleh la klik kat SINI . Esok kump 2 dan 3.

Dalam banyak-banyak blog remaja perempuan, banyak juga aku jumpa benda ni. Boleh kata ramai remaja perempuan gilakan benda ni. Muka benda ni gila ganas siap nampak gigi lagi tapi remaja perempuan kata benda ni comel. Mulanya aku tengok agak seram tapi lama-lama aku perasan yang benda ni comel.. Try tengok kt bawah :
Ahahaha DOMO KUN !!!!

Comelnye si domo nii.. erk comel ke ?

Ada persamaan tak gaya posing aku dengan gambar domo kat atas ni ?

p/s : Comel ke domo ni ? Aku pun tak tahu nak jawab ape.

Comments
19 Comments

19 ulasan:

TYNTHA LANA berkata...

oh, comel! argghhh! pengsan jap bila tgk gmbr last tu T_____T
hahahahah

Alya Esprézzo berkata...

aku tak minat pun DOMOKUN ape benda bagai tuh..ekekekek

wakakakakakakakakaka..tanjaaaaaatt boboii tgk gmbr lastt tuhh :P

Luq At Your Words™ berkata...

haha..style la gmbar las!

aku tgk xde pape pn domo kun tu..=.=

suha berkata...

domo tu comel tp gmbr yg last tu..erk..(^_^)

Tea berkata...

domo comel lah. boleh buat pelok2 nk tido. tp kalau freaky.... errr. xleh2. haram. kahkah.

EiZaRaZiErYa berkata...

ahaha..zie p0n pelik~ nape orang suke dom0 nie...huhu..tapi tadi..ade orang belikan bju gmba domo lah..ehehe..c0mel pulak tengok..bab die pkai headset..ehehe..win3k >_<

aku dan satu berkata...

domo mmg comel, tpi gmbr last, urgh hahaha

Mira Marcello berkata...

hahaha. aku tak pun minat domokun nih. menatang ape tu? kucing eh? wuwuwuwuwu

Elyana Ahmad ツ berkata...

domo comel.hehe

eifa berkata...

harghhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!comel comel comel comel comel comel comel comel comel . hahhaha . perghhhh ~ ==? em . tapi ta bule lawan my cowny dudu la . heheh . <3 btw . gamba domo u ! sangat sweet ! hahha . sweet macm domo ? =)

sergeant keroro berkata...

hahahahahahhaha

terguling aku gelak, comel giler domo yang last tu.

keh keh XD

nawal addina berkata...

omg ! awk lagi comel dari domo XD

monsffera berkata...

hello kitty lagi comel laaaaaa ! :D

anismelon berkata...

domo comel lah..huuu..anis suke..tp domo yg hidup lg comel..weee..:p

Amiirah-Cassan berkata...

hahaha mesti lah , sorang suka , semua nak suka jugak , hehe tapi mira kalau dah ramai sangat yang suka , otomatik , minat tuh kurang , huhuu

NuSaNa NoSa 91 berkata...

keen xminat sgt domo tu.. bila tengok gmbr last tu, lg bertambah2 xminat.. ahahahaha~ jgn mrh noe~ ^_^

cucu umie berkata...

GMBO YG LAST TU MEMANG XBOLEH BLAH..AYIE RASE MEMANG TIDAK SAME KOT..KAHKAH

Syuxer berkata...

domo??who??bekeng gila..hahaha..

aaaa yang last sekali tuh..patut kena wat patung domo camtuh..;p..

vampire's lovex berkata...

yg gambar last tu domo jugak ke ? hahah

 
Related Posts with Thumbnails