Khamis, 21 Julai 2011

Kawin Masal Pulak

Ape tuh Kawin Masal ? Haa ni adalah cerita Indon yang aku agak suka tengok sejak kebelakangan ini. Aku suka tengok kerana ada Agnes Monica yang cun. Eh cun ke ? Emm bagi aku boleh la kerana aku peminat Agnes Monica.

Lagipun cerita ni pun ada lawak juga disamping menunjukkan babak percintaan yang begitu rumit. Best ? hurmm kalau nak tahu kena la tengok sendiri tapi bagi aku agak best juga. Ok la pukul 6.30 jap lagi cerita ni nak main kat Channel 104. Jom sama sama layan =_=

p/s : Aku tengok cerita Indon.. wuahahahaha Unbelievable
Comments
11 Comments

11 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

haha...aq pon kdg2 tertengok jugak citer ni...(^^,)

Anamarza berkata...

minat gak tgk,

cucu umie berkata...

alamak..ayie tak ad channel tu ah..hehe

Siti Safiyyah berkata...

skang ni aku layan cite opera van java kat 141.. sementara masih free ni baik kita manfaatkan.. hahaha.. tapi bila aku cek kat youtube, rupenye citer tu tahun lepas punye.. dermm...!!

sergeant keroro berkata...

bukan ko bukak astro ceria ke??

p/s : rujuk blog aku, haha XD

GaRy™ berkata...

agnes ke??!! aq nak tengok!!! (tapi x der astro~.. =.=")

Syuxer berkata...

uihhh aku dah lama ban citer indon..aku muak weh hahah..ngan slow motion berulang2 kali contoh ketika babak saspen cam heroin kena buli,itu wat aku menyampah tengok hahahah..

yatie Awang berkata...

kakak suka citer ni, tak pernah miss pun hehehe

diana berkata...

selalunya akak layan drama ni jam 11:30 malam punye..
petang2 tak dak peluang la..

syrupmasin berkata...

agnes monica comel :D

cik najihah berkata...

cite ni lawak gile

 
Related Posts with Thumbnails