Ahad, 10 Julai 2011

Kawan Dalam Blog

Kawan aku yang hapening :D

Betol ke dalam blog ni kita boleh berkawan ? Boleh percaya ke dengan dunia maya ni ? Entah la aku pun tak tahu nak jawab macam mana soalan yang aku sendiri tanya. Tapi bagi aku, siapa yang jadi follower dan selalu singgah serta bagi komen, tu aku dah angggap jadi kawan.

Aik ? mudahnya dapat kawan. Camtu je terus dapat kawan ke ? Iyer la camtu pun bagi aku dikira kawan. Nak lagi rapat macam hubungan aku dengan Sergeant Keroro tu. Dia buat header untuk aku dan sudi bagi komen yang membina.

Haa baik kan dia tu ? Tapi ada je orang yang tidak suka berkawan dalam dunia maya ni. Mereka buat blog dan hanya layan seorang diri je. Bila ada orang cuba nak berkawan dengan beri komen yang gembira pun tidak dilayan sangat.

Ish susah juga kalau kita nak berkawan dengan dia tapi dia tak mahu berkawan dengan kita. Alasan yang diberikan kerana dunia maya bukan boleh dipercayai sangat. Memandangkan itu pendapat dia, jadi kita pun setuju la dan hormat apa yang dia fikir tu.

p/s : Ape yang aku nak cakap sebenarnya pun aku tak tahu =_=


Comments
21 Comments

21 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

kite kawan kan ..kite kawan kan..kite kawan kan...teheee~

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

haha..chill, tarik nafas dlm3..say HA! kuat3..(seorg kawan try calm down kan kawannya)..haha.. :D

iMBobo berkata...

hi kawan :)

~HanAlia berkata...

xsemesti nya berkawan dekat alam maya ni xboleyh dipercayaikan...aq lg ske mcm ni dri yg realiti ramai yg tikam belakang... [err...alam maya pn ade yg tikam belakang aq dh kne...hahah]

Luqeem™ berkata...

hahaha..aku kwn skali kan?kan?

tu pendrian mnusia, ada ok ada x, tp klu nk kwn kna ikut cra jgak, mgkin ada cara dia suka, ada yg x

Gadis Kecil berkata...

relax la kawan. hihihi

sy la kawan alam maya tu ^_^

Liyana Zahim berkata...

Ayuh kte berkawan!

Cik Teddy berkata...

sy suke kwn ngan freaky^_^

Ahmad Haziq Azlan berkata...

ya memang betul!
ini lah kuasa blog!
melalui blogging jugalah saya menemui blogger yang sebaya dengan saya dan telah berkawan dengan mereka. hasilnya mereka dapat bantu saya apabila saya memerlukan bantuan mereka.

shah blogger berkata...

hai kawan haha. ye la betul la tu daus. ekekeke ada lak dia tak tau pe dia cakap :D

Syuxer berkata...

aku berkawan je dengan sapa2..x nak kawan sudah heheh..:)

bukankah aku selalu datang sini dan komen ni sudah menandakan ko adalah saing aku..;p..so kita adalah kawan..insyaAllah dunia akhirat..

GaRy™ berkata...

aq suka blog!! sebab walaupun aq x kenal orang tuh, tapi aq boleh menyampuk kat entri dia & bagi komen... hehehe~.. kalau fb, ko x kenal, ko nyampuk, ko kena unfriend.. hahahahaha...

Nisa Si Gadis berkata...

kawan kawan kawan . jom berkawan . hehe

fieha berkata...

berkawan biar seribu..bercinta biar satu.. :)

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

haha.... mmg best la komen ko gary...
mmg akan kena unfriend kalau komen tiba2 je...ntah dr mane dtg...haha~

kat blog ni kenal ke tak kenal belakang kira... redah je... lama2 mesti ngam punya kalau da selalu je komen entri.. mcm da kenal lame je... hee... (^^,)

yatie Awang berkata...

tak ada salahnya kawan dunia maya ni, cuma pandai2lah...

sergeant keroro berkata...

soley soley, hehe XD

p/s : ape motif komen aku ni? haha :P

NuSaNa NoSa 91 berkata...

hamboihhh~ excited sgt kero smpai nyanyi2 bagai.. ahahahahaha~ ^_^

btw, kat mana2 pon bleh kwn.. mmg la susah nk percaya kn sbb kita xpernah jumpa.. kawan je, tp jgn percaya 100%.. ngan kwn2 kita kt luar pon kita xbleh percaya.. kita kwn sbb mana tau dia yg akan tlg kita satu hari nnti.. kn2?? ^_^

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

ala rilek ah . btw , kita kawan kan kan kannn :)

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

ala rilek ah . btw , kita kawan kan kan kannn :)

Freaky berkata...

hahaha semua komen menarik pasal kawan cool

 
Related Posts with Thumbnails