Selasa, 26 Julai 2011

Kah Kah Padan Muka

Macam biasa pada hari ni ada je yang buat event suruh follow blog mereka. Dalam banyak-banyak event yang aku terima, aku pun ada rasa nak jenguk pada salah satu event tersebut. Bila aku masuk je kat event tu, terkejut gila kambing aku dibuatnya.

Aku tengok ramai gila yang marah dan bengang. Ada yang bagi nasihat supaya jangan buat event macam ni. Bila aku tengok ramai yang menghentam daripada yang follow, maka aku pun teringin juga nak hentam. ha ha event suruh follow blog bertukar jadi event hentam menghentam.

Bila aku refresh nak tengok lastest punya post, tiba-tiba ada keluar macam dalam gambar di bawah dah :

Laarrhh dah cancel ke event ? Aku baru je nak join hentam menghentam ni. Ini sangat tidak adil kerana aku tak sempat tulis apa-apa lagi kat event tu. Ggrrr geram betol aku dibuatnya.

p/s : kah kah kah :D
Comments
19 Comments

19 ulasan:

syaimz berkata...

haha...ko buatlah event sejibik macamtu. meh aku hentam menghentam. mesti best kan? haha

sergeant keroro berkata...

aku pon tak sempat nak hentam menghentam, kah kah

kotak bulat berkata...

mmg byk pun event mgarut...




p/s: bru pasan blog ni da cntik! waa...jeles! ok, nnti kb nk tukar gak lgi..

cik pieja hut berkata...

naseb baek.kalau tak mesti dah panas je..

fae jamal berkata...

lah..dah cancel? baru nak join hentam menghentam..hehe;P

peNulis SeNjA berkata...

hahahahaa pecahkan kepalo dorang bro

Ezad Skytech berkata...

hahah..terus cancel je event tu..mesti da trauma nak buat event kat FB...haha~

Ahmad Haziq Azlan berkata...

ala ruginya....

kiz berkata...

macam2 ada..

Rohaizam Rosli berkata...

ala... sempat la nih... cesss tau plak dia cancel... harapnya insaf la... huhu~~~

diana berkata...

buat event yANg bukan2..
rasakan la kena hentam..
hehehe

cucu umie berkata...

gagag..kecian dok tpy sape suh bt yg mengarutkan..terima jerlh

diana amin berkata...

haha xsmpt menghentam. pdn muka :P

diana amin berkata...

haha xsmpt menghentam. pdn muka :P

azwa amani berkata...

huhuhu..tuhan tu tahu niat, seb bek dah cancel..

Cik Teddy berkata...

huhu..skong azwa! Tuhan xnak freaky tanggung dosa skali,memalukan pembuat event tu..hiho

Suhazli berkata...

hahaha fb dah jadi laman sosial event je..

syarifahsidrus berkata...

haha.kesian..sadis!

iPai berkata...

alamak .. kesian nya ..

 
Related Posts with Thumbnails