Isnin, 18 Julai 2011

Juvana Dah Habis

Yeeeaaaa dah habis pun cerita Juvana di TV3. Keseluruhan cerita ni dari awal sampai la akhir memang mantap dan berjaya buat aku layan dengan penuh perasaan. Bila babak gembira, aku jadi gembira. Bila babak Tension, aku pun turut jadi tension.

Tapi kot mana-mana pun aku tetap tak puas hati kerana Botak tidak dibelasah oleh sesiapa pun dalam cerita tu. Kan bagus kalau Botak yang jahat tu dibalas dengan jahat juga dan biar dibelasah je.

Ok ok sebelum aku emo sangat, baik aku tukar topik lain pula. Sekali lagi Innity ads muncul di blog aku. Kali ni keluar kat banner pula. Haihh bertambah hairan dan pelik aku. Kenapa la ada masalah dan muncul iklan daripada company lain di blog aku ni.
Hairan bin Ajaib =_=

Comments
11 Comments

11 ulasan:

syrupmasin berkata...

haha..aku baru tengok ari nih..1st time..haa

rara pinkmafia berkata...

rasa mcm ending dye tak besh lah pulak.

cucu umie berkata...

boly than ah cerita nie..kahkah last2 daim balik situ and mengjar plak..hoho

Muhammad Khairul Fahmi berkata...

wow...bestnya ads muncul tetiba..hihi

akoo berkata...

hehe suke3 juvana! =D
cekgu daim~~~
*pengsan.
hahah

beriye jap.

seb baek hepi ending..
sian la kat botak..
die xdapat berpk dgn baek laa..
huhu

kiz berkata...

2 episod pertama je aku tgk..tak dapat nak bayangkan endingnya.

syarifahsidrus berkata...

memang best la juvana. tak sangka cikgu ariffin baik.haha

ILA HonEyBuNNy berkata...

dari xlayan lgsung juvana tetiba leh lak tengok episod last rini..ehhehe

Pyka Patrick berkata...

Tumpang lalu kat sini. Haha! Blog ni memang tak ada shoutbox kan? Btw, blog saya memang tak boleh nak komen. I didn't put it. #Peace!

aimie amalina berkata...

=)

heee..juvana best!

sergeant keroro berkata...

tak lama lagi tu nak dapat innity, hehe XD

p/s : aku banyak terlepas T.T

 
Related Posts with Thumbnails