Isnin, 11 Julai 2011

Ini Kali Ke 4

Tak yah Kutuk. Memang aku Syok Sendiri :P

Sebenarnya aku nak promote sebuah blog sebab ini kali pertama aku masuk blog yang ada lagu dan lagunya begitu rancak sampai hampir buatkan aku nak berjoget depan laptop. Kang kalau aku joget, pengsan terus mak dan adik kat rumah ni.

Tapi bila aku refresh blog dia, tiba2 bertukar jadi lagu lain pulak iaitu lagu sedih. Eehhh dah bertukar lagu sedih, gila tak best. Aku refresh lagi, keluar lagu lain lagi. Aku refresh lagi, pun keluar lagu lain. Last aku refresh, masih keluar lagu yang berbeza.

Gggrr blog dia baru saje buat aku tertarik dengan lagu yang rancak tapi sayang banyak lagu sedih dan random pulak tu. Ini kali ke 4 aku jumpa blog yang ada lagu tidak menganggu mood semasa blogwalking. Anda nak link blog dia ? Alaa dah lupa apa nama blog dia =_=

p/s : Nanti aku jumpa sekali lagi, aku promote la :D

Comments
15 Comments

15 ulasan:

Luqeem™ berkata...

peh kat kuala perlis tu..nice

kdang2 annoying gak ada lg ni..

Freaky berkata...

uik tau ye kat kole perlis :D

faisal apardi berkata...

aku plg tak suka yg blog ada lagi...tapi tu cita rasa masing2..aku hormat pe yg dorang suka..
pe2 pun dorang la yg support blogger2 kat malaysia ni..

kiz berkata...

dah banyak khazanah gambar sekarang eh

diana berkata...

tak nak la..
sebab akak tak suka blog ada lagu..
lappy akak dah ada lagu yang best2..
cukup2 la tu..hahahahh...
kejam!!!

ezzyra berkata...

ape la...bru ingt nk g jln2 kt blog 2...xde link rpanya...hmpeh..

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

aq ni da la suka buka new tabs byk2.. kalau ada lagu la buat aq lemah nak BW...tp blog mereka kan..biar lah.. adehh..

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

hahaha..boleh pulak lupe..pi carik balik, tak kira jugak.. carik balik..haha Ape motif ntah :P

LITTLE NUUR berkata...

lagu rancak apa lah agaknya sampai nak berjoget sakan depan laptop
~hahaha

rafiq berkata...

ape link die, cepat cari balik! hehehe

Syuxer berkata...

aku memang tak suka blog yang pasang lagu..lebih2 lagi yang tak boleh distop lagi sadis hukhuk..

GaRy™ berkata...

hahahaha...sanggup ko refresh banyak kali yer bro?.. hahahaha~..

aimie amalina berkata...

hahhaha..adoi..pat2 bg link tu..=.=

khunsuriyatit berkata...

Freaky..ko nyer follower x de gak...dah tu ko nak biarkan je ke sampai dia kuor sendirik...any idea????

Freaky berkata...

eh follower aku ada la..

 
Related Posts with Thumbnails