Isnin, 11 Julai 2011

Hoi Poyonya !!

Gua memang poyo :P

Kita selalu je cakap orang lain poyo apabila nampak gambar posingnya macam manja dan macho kan ? Tapi kita tak sedar bahawa kita sendiri pun sama je macam yang orang kita duk kata tu. Cumanya kita ni jenis yang tak suka dedahkan gambar poyo di Fb :P

Tapi aku tak nak cakap pasal poyo kerana tu hak masing2 untuk bergambar dan kalau ada orang tak suka, maknanya memang poyo betol la gambar yang diambil tu. ha ha ha :D Yang paling best bila kita kata dia poyo, dia siap bangga lagi apabila di cop poyo.

Sebenarnya tak payah la nak cop orang tu poyo ke ape. Biarkan la mereka dengan diri mereka tu. Paling dasyat aku pernah jumpa, ada orang sound direct kat gambar tu kerana pose dalam gambar tu nampak gedik.

he he memang gedik pun tapi aku takde la nak komen macam tu. Kalau tak suka aku buat diam je dan blah terus daripada tengok gambar. Takdenya aku nak tinggal komen yang menjatuhkan kerana aku sendiri pun masih tak elok dan banyak kelemahan.

p/s : Jadi biarkan la mereka dengan dunia poyo mereka. tak perlu komen menyerang :D



Comments
17 Comments

17 ulasan:

NuSaNa NoSa 91 berkata...

keen nk serang ni.. trett tett tett.. ahahahaha~ tu effect bunyi machine gun.. ^_^

btw, ayat tipikal keen, xperlu la kutuk2.. mana tau dia tu lg baik drp kita.. klu xsuka, blah la.. klu nk tegur plak, gunakanlah khidmat private message.. kn tu lebih baik, utk menjaga maruah org.. huhu~ =.=

~HanAlia berkata...

semua org tau poyo ma tapi die xperasan die poyo ma...
mcm aq ni kn dh terlebih poyo komen kt sini...hahahah

Elyana Ahmad ツ berkata...

haha.aku pun poyo.eh bukan poyo tue comel ke.kahkahkah

sergeant keroro berkata...

keen suka serang, tahu la budak law. haha XD

p/s : tak puas hati, nak jugak lawan keen :P

Ahmad Haziq Azlan berkata...

hahaha
poyo je
huhu

NadiRah berkata...

eeehhhh..poyo nya...
tak kire nak komen jugak!!!!

rafiq berkata...

peh nak muntah..hahaha

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

poyooooo . hahaa . dah bunyik macam yoyo daaa :)

iPai berkata...

kasi chance orang syok sendiri .. leh tak macam tuh ? hehe

sue perbs.. berkata...

poyo.. dngn member2 selalu terkeluar prkataan tu... tpi tk amik hati pon... huhu

aimie amalina berkata...

hhaha, biarkann...biarkan luncai dgn labu2nya =)

pha is berkata...

bukan kat gambar je org boleh ber-poyo.. kat entry pon boleh... entry poyo... hehehe

zaty berkata...

ok ape poyo. ade stail. hehe

Freaky berkata...

ehem saya tidak poyo kan ? haa semua kate saya tidak poyo :D

Muhammad Khairul Fahmi berkata...

perghhh....hehehe....

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

nak puji kanu nih..wah! poyo giler kau..hahaha

>.<

Zul Fattah berkata...

poyo gile mamat ni..bajet cute r.. haha..

 
Related Posts with Thumbnails