Ahad, 17 Julai 2011

Hanya Because

" Saya suka makan cendol because rasanya sangat sedap dan berlemak "

" Blog merupakan hobi saya because dapat tambah kenalan dan luahkan perasaan "

" Saya benci dengan dia because dia sangat hensem "

" Laptop saya meletup because saya sangat tidak cerdik jaga laptop "

" Mak saya marah buat macam tu because ia perbuatan yang biadap "


Bila jumpa dengan ayat macam ni, hanya ada 1 je yang bermain di minda aku. Adakah dia hanya tahu maksud BECAUSE apabila menggunakan bahasa inggeris ? . Kalau fikir positif, mungkin dia saja mahu nampak gempak dalam ayat sebab tu hanya guna perkataan BECAUSE jep :P

p/s : Cuba teka kat mane selalu baca / dengar ayat yang banyak gunakan Because
Comments
19 Comments

19 ulasan:

GaRy™ berkata...

kat http://because.blogspot.com!!! XP

ADEEYA berkata...

Lol "p

i'm ezza haniza berkata...

saya prefer cakap coz drpd because!

Luqeem™ berkata...

Err Kt mne eh

Qaseh dalia adelia berkata...

because of u lalala..

kimiez berkata...

ngan kimie ko benci gak ker.. hahaha.. (dlm mood perasan)

iMBobo berkata...

kalau plg byk tu dalam buku teks sekolah rendah dulu hehe...

Famili Ceria berkata...

kat dalam blog yang ada tulis banyak because...

Entri Menarik Di Sini:
1)Iphone 4 Boleh Jadi DSLR??Jom tengok..

Tea berkata...

hahaha. kt mana2 pn ade tulis because. formspring kot yg bnyk because. :P

Terbelog berkata...

bia btl link 1st tu he3

Fatin Baharum berkata...

because ? skema sangat.

Syazwan Che Deraman berkata...

because of you :)

*assyiera* berkata...

hahaha. ade juge english nye drpd takde. heheh. :)

anismelon berkata...

because??ape toh??anis tau kerana shj..weee..poyos..

***eheh..tersenarai lam blog otai lah..terharu lalu menangis..otai ke??:P

GaRy™ berkata...

wah!! ko dah letak badge tuh?.. terharu giler~.. T___T.. sori, x lawa sangat pun~.. hehe~..

Freaky berkata...

gary : lawa wesss

kiz berkata...

sebab dia because

nida husna berkata...

i dropped a comment because i was here.kikikiki

sergeant keroro berkata...

haha, aku komen because aku suka.

p/s : kat mane weh?

 
Related Posts with Thumbnails