Khamis, 7 Julai 2011

Hantu Keluar Kat Monitor

Sebelum tu apa kata anda lawat dan follow senarai blog kumpulan 9 di SINI .


Ceritanya begini, pada suatu lewat malam masa aku tengah online dan dengar lagu melalui headfone, tiba-tiba aku ternampak 1 link di Fb. Link tu ada sebut pasal komputer. Aku ni jenis gila komputer sikit jadi tanpa fikir terus la klik iklan tu. AKu ingat bila klik link tu, boleh tengok accessory komputer.

Tunggu beberapa saat, kemudian tiba-tiba muncul gambar hantu muka buruk kat monitor laptop ni. Keluar gambar takpe lagi, bunyi hantu memekik memang kuat dan masa tu aku tengah pakai headfone. Perghh bergegar headfone dengar bunyi suara hantu memekik. Lagu yang aku dengar tu dah tenggelam dengan bunyi gelak hantu

Gila seram wess. aku terus pejam mata dengan rapat tapi headfone masih bergegar kat telinga. Masa aku pejam, tangan aku cari mouse nak tutup website hantu. Tekan punya tekan tak jadi jugak. Ishh nak bukak mata kang nampak hantu kat monitor tu. Nak tak nak aku buka juga mata dan cepat-cepat tutup website tu.

Dah tutup terus jadi senyap. Suara hantu yang bergegar kat headfone telinga aku tadi dah jadi bunyi lagu semula. Perghh menggigil aku sebentar. Memang terbaik la efek apabila pakai headfone dan dengar suara hantu mengilai.

p/s : Monitor keluar hantu + Headfone kuat dengan suara mengilai = Terbaikk
Comments
18 Comments

18 ulasan:

emy|farid berkata...

selalu terkenaa........ uwaa
dh la pepagi buta kan kan

Syazwan berkata...

lu kena beb!

syrupmasin berkata...

haha..aku penah kene doe..hile meresap..sumpah aku nk pijak2 je yg kongsi link tuh :D

suha berkata...

sebab tu dh xsuke bukak yg pelik2 kalo org post link kt fb (^_^)

ezzyra berkata...

klo aku la...msti da xleh tdo...huhuh

sergeant keroro berkata...

hahahahhaha

*gelak guling-guling*

ni yang kena hati-hati nak tekan pape link XD

GaRy™ berkata...

hahaha... lain kali jerit la sekali ngan sound hantu tuh... hahaha... pastuh campak laptop keluar tingkap.. XD

alif haris berkata...

hahha prank website :D .. kdg2 ade orag terkejut smpi tumbuk skrin haha

~HanAlia berkata...

penah gak kwn aq bagi link mcm tu [aq x terkujat sbb dia bg time siang2 buta ]...aq kena kn dia balik xbleyh tdo mlm...hahah

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

haha... nasib baik boleh relaks lagi ko kan... kalau tak da lama laptop tu melayang da... =D

Ahmad Haziq Azlan berkata...

bang bang boom!!!!!!!!!!!!

Alya Esprézzo berkata...

wahahahahahahahah bang bang boom!! diri sendiri terkenaa.. wahahahahaha :P

kiwi berkata...

Kesimpulannya, jangan sebarang klik :) naseb tade sakit yang serius

Suhazli berkata...

pernah kena ngan kwn.. nasib baik lampu bukak..haha

Syuxer berkata...

hahah terbaik bro..itu penting untuk menguji kekuatan jantung bro hahahah..

aku dah kena arituh perghhh cam gila jantung aku dup dap dup dap..cam baru lepas lari 100 meter dngan usain bolt hahhah

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . pernah kena . lantas kawe fobia nok tekan gapo2 link . mengom ! .. hahahaa

kimiez berkata...

Kimie pun pnh terkena time layan karok lgu kat youtube..mau gugur jantung..

Tea berkata...

kehkehkeh... skt at wooo dpt link cmtu.. penah gk kena..

 
Related Posts with Thumbnails