Rabu, 13 Julai 2011

Gila Punya Wordless Wednesday


Sebagai seorang blogger yang lembab lagi sengal macam aku ni, wordless wednesday merupakan sesuatu yang aku tak suka. adess kenapa aku tak suka ? Sebab kebanyakan entri membuatkan aku tak tahu nak komen ape apabila tengok gambar.

Sebagai contoh gambar kat bawah ni :

Haaa terpegun ? ternganga ? terkejut ? terberak ? ha ha ha nak komen ape pasal gambar macam ni ? LOL

p/s : Pening dengan entri wordless wednesday :P

Comments
42 Comments

42 ulasan:

dAk EyTy ThOmeL berkata...

eeeeeeeeeeeeeeeee taikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

hahha....ada ke g letak gambar ni...(^^,)

Nisa Si Gadis berkata...

eeeeuuuuuwwwwwwwwwwwww . taikkk tayokkk ! haha

Ahmad Haziq Azlan berkata...

haha
bodoh giler
nasib baik belum makan

aq noor berkata...

hilg kjp ilmu tgok bnde ni... arghh!!!

ciK biBik berkata...

mcm xde mood tros nk pose sok tgok pic nih,pheww..

vampire's lovex berkata...

geli ohhhh ...amenda nye nih...waaaaaaaaaaaaaa....trauma...

shah blogger berkata...

hahaha. tahi apakah??

boleh jadi lembab otak tgk mendah alah ni. ekeke

cucu umie berkata...

ayie komen jer ap2..hehe

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . betol .. otak boleh jadi selow kalau tgk mende alah tu ..

aimie amalina berkata...

pehhh~ dah la bapok beso kat skrin netbook aku ni...hahahah~ okeh...close trus!hahhaa

Syuxer berkata...

dodol ke itu hahahah..;p..

Syazwan berkata...

tak jadi nak tidur :(

Shuk_ArChie berkata...

Uweekkk... tahik!!!!

mamat berkata...

hahaha..tak thu nak komen macam mna ni..he3

pha is berkata...

hahaha.. nk termuntah pon ader..

muhamad hanif berkata...

wakakakakaa,


taik kau eh ?

Wanie berkata...

kalau macam ni mmg aku pun pening..
muntah skali kot..huhu

ArulchelseA berkata...

syuxer tu bukn dodol la..tp lemang..kan da nk raya ni .kah kah ka kah

YOUsoF berkata...

Musnah dah kesucian mata aku harini... ;D

pamie berkata...

arghhh,rabun terus..cis! haha

Aki berkata...

pergh.. mantap siot gambaq ni.. ^_^.v..

cik sakdi berkata...

haha creative bro! :D

Cha sahaja berkata...

aku tgk pown ak yg jd wordless...

ummuainries berkata...

Adoooooooo... nyesal btul tengok...lama plak tu tenung, ingatkn mede apeee...ceh!.

rara pinkmafia berkata...

euuuuwwww tak terlintas difikiran

GaRy™ berkata...

hahahahaha....sumpah sengal la bro ko letak gambar ni kat blog ko...

ko komen la kat tuan blog tuh, "eh, ni gambar muka tuan punya blog ke?.. sama la ngan muka tuan blog~"...
XD

harrazdani berkata...

bukan taik ni...nampak macam puding telur jer..hahaahah

Fatin Najwa berkata...

Eeeeyiuuuw, terbehenti niat nak makan tengah hari. O.o

TYNTHA LANA berkata...

Ha..tahu pun...sebab tu la lana kuarkan entry Melayu mudah melatah.. nanti sudahnya jdi camni lah,hahahhaah. adoi..pening jap tgk gmbr tu T_T

ainaa berkata...

sangat menakutkan T.T

BIG BOSS berkata...

hahahaha! daos ko mmg giloo.. seriuz BIG BOSS tgk berselera gila gamba tu. meleleh air liur. bgus I LIKE

Fyqa berkata...

eeeyarrrkkk


apakah.

ijatkomeng berkata...

ak pena jumpe org wat laok cmnie..haha...

qudwa berkata...

syal la sape yg letak gmba ni...XP

schaze zainn berkata...

sengal xP

alif haris berkata...

gampang .. hilang selera mkn aku setahun .. :D

sergeant keroro berkata...

haram jadah tol, hahaha XD

Shaherah berkata...

speechless >.<"

NadiRah berkata...

yurk!!!!!
laju2 scroll bwh..huhuh

Cik Teddy berkata...

Ya Allah,ampunkan la kami..
huhu..adoi

kiz berkata...

apa benda ni haa..tak tahu laa.

 
Related Posts with Thumbnails