Rabu, 13 Julai 2011

Gambar Baik Punya

Tadi aku jalan2 kat blog http://lipslikesugar87.blogspot.com dan ternampak gambar yang sangat sangat menarik. Sekali tengok terus sejuk mata memandang. Cayalah Waheeda .. memang terbaik la.

Hensemnya Akhil Hay ... =_=


Amacam ? Terbaik kan ? hu hu terpegun first tengok :)

Comments
19 Comments

19 ulasan:

RepublicAku berkata...

ini pakain orang arab ni...

Luqeem™ berkata...

peh terpegun aku tgk

schaze zainn berkata...

memang waheeda dah lama berpurdah tu..

cucu umie berkata...

diorng pernah dtng UPSI..hehe mase tu wardina pakai purdah juga..cantik..akhil hay memang ah.. haha

syaimz berkata...

cun giler berpurdah. haha

Syazwan Che Deraman berkata...

terbaik waheeda nie!

i'm ezza haniza berkata...

sejuk ati i tengokk :)

http://takkeciksgtpown.blogspot.com/2011/07/lagenda-budak-hingusan.html

rara pinkmafia berkata...

sweeet je waheeda kan.dh lah mmg suke dye.

Tea berkata...

errr. speechless. -.-"

iPai berkata...

wah2 .. konfirm ke itu waheeda ? hehe

ntah2 wasini .. hehe

Niena Pengembara Ilahi berkata...

teringin nk pakai cam waheeda tu ^^

kiz berkata...

baiknya gambar ni..hehe..tapi kan kenapa bila pakai purdah je mesti kaler hitam?

GaRy™ berkata...

waheeda=mak tiri aq=ambik laki orang..

Syuxer berkata...

pasangan of the year..:)..

Syuxer berkata...

*pasangan suami isteri

Tanpa Nama berkata...

mmg bgus lah dia pakai purdah.apa pun yg dia dok amek laki org baut apa? ramai dah kot anak akhil hay tu =..="

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

Tia teringin nak berpurdah .. sobssss ..

Dhia BellamiZam berkata...

my roomate said: "btol ke 2 waheeda???ntah2 org lain.."

oppss..HAHHA

Ahmad Haziq Azlan berkata...

ninja?

 
Related Posts with Thumbnails