Khamis, 7 Julai 2011

Faedah Online Lewat Malam

Senarai Blog kumpulan 10 sudah keluar awal pagi tadi di SINI . Jom Lawat dan follow mereka semua


Huaargghh masih mengantuk walaupun sudah bangun. Alamak tak baik menguap dalam blog, nanti ada orang sound kata tak senonoh pulak. maaf semua. saya minta maaf. Hari ni saya jadi budak baik sikit. :P

Masa tengah khusyuk online lewat malam tadi, saya ada terdengar macam rantai pintu pagar rumah saya berbunyi. Seolah-olah ada orang cuba buka rantai tu untuk membuka pintu pagar rumah saya.

Saya yang tengah online terus bangun dan menghampiri tingkap. Yer memang jelas ada bunyi rantai pintu pagar tu. Bunyinya sangat jelas umpama ada orang sedang cuba sedaya-upaya untuk membukanya.

Saya terus masuk ke bilik untuk mencari lampu suluh yang berkuasa tinggi yang mampu mensilaukan mata. Bila dah jumpa lampu suluh tu, saya tunggu di tepi tingkap untuk buka secara mengejut dan suluh ke arah pintu pagar tu.

Dalam kiraan 1...2....3 saya buka tingkap dengan laju dan cepat-cepat halakan lampu suluh ke arah pintu pagar. Alangkah terkejutnya saya kerana apa yang saya nampak adalah beberapa ekor lembu yang sedang berhimpit.

Mereka berhimpit berhampiran dengan pintu pagar rumah saya. Sebab itu ada bunyi seolah-olah pintu pagar itu sedang dibuka. Lepas je lihat lembu tu semua, saya menuju ke bilik untuk mendapatkan tidur.

p/s : Aku guna ganti nama SAYA ? :P
Comments
12 Comments

12 ulasan:

cucu umie berkata...

nasib baik lwmbu freaky,,kahkah ayie ingt apalah tadikan,,

Elyana Ahmad ツ berkata...

haha.aik pelik jugak kan guna ganti nama sy.hee

azeelia azman berkata...

hehe egtkan perompak ke apa..nsb bek lembu je pomm.

Luqeem™ berkata...

haha..bkn lmbu kot..rsa benda lain tu

Syazwan berkata...

lembu jadian tu.

Lelaki Ini berkata...

tgkap la lembu2 tue..
goreng pun sodap!

mas saari berkata...

bukan lembu kot?
orang tu menjelma jadi lembu rasanya!

NadiRah berkata...

hohoho...
mst berdebar2kn..
btw, rasa nerd je ckp sy..huhu

Atiqah Sa'ahiry berkata...

lembu tu biar jelah..freaky..ahha

so, dpt zzz dengan tenangnya...

sergeant keroro berkata...

lembu, hehe XD

mooooo

p/s : saya membuat ko nampak comel :P

aimie amalina berkata...

hahha..dasat gile ah..kiki =p

HasrulHassan [HH] berkata...

Aha .. apa lagi.... tambat la sekor2 ..hehehe...

 
Related Posts with Thumbnails