Jumaat, 22 Julai 2011

Entri Pukul 4 Pagi

Masih tak tidur, masih mengadap laptop, masih tengok tv, masih dengar lagu, masih baca blog, masih berfikir dan berbagai jenis masih lagi aku tengah buat. Memang ni hobi aku dan hanya akan tidur lepas subuh dalam pukul 7 pagi.

Jadi apa yang aku buat jika masih tak tidur waktu ini ? aku sebenarnya sedang study. Tapi bukan study akademik yang ada pelbagai persamaan F(x) = 2x + 3y tu. Aku study pasal blog. Aku belajar mengenai cara penulisan yang lebih baik dan juga ada tengok sikit pasal keyword.

Malam ni aku study penulisan dan idea daripada 2 blog iaitu :

1. Pendekar Berkuda

2. Bro Framestone

Yang paling seronok di baca adalah blog Pendekar Berkuda. Aku baca dan teliti penulisan dia. Habis satu entri, aku baca kali ke 2 entri yang sama dan teliti sekali lagi. Menarik !! yer memang aku dapati sangat menarik.

Nak tahu menarik atau tidak, boleh la cuba lawat blog dia. Esok dan lusa nak study penulisan blog siapa pula ye. Best juga study macam ni disamping memperbaiki penulisan aku yang tak seberapa ini.
Comments
11 Comments

11 ulasan:

alif ismail berkata...

wow...semangat yang kental nih... dah dapat ilmu nanti curah2 lah sket..haha..

peNulis SeNjA berkata...

try ko skodeng blog pokcik ejoy

cucu umie berkata...

pendekar berkuda memang best penulisa dia..simple shje but nice to read and read

aremieroul berkata...

sokong freaky.. ^^ he3..

DoodleLicious berkata...

trus eksaited nak baca blog berkuda tu ^_^

Ahmad Haziq Azlan berkata...

wah burung hantu ni....

syarifahsidrus berkata...

rajin sungguh!hhhuu

Luqeem™ berkata...

peh rjin..

aku pn x study2 lg pnulisan kt blogger lain..huhu

nurAMALLINA berkata...

rajinnyaaaa :)

sergeant keroro berkata...

rajin giler, hehe XD

p/s : makin power lah lepas ni, hee~

Freaky berkata...

saja baca dan belajar sikit2

 
Related Posts with Thumbnails