Jumaat, 29 Julai 2011

Entri Berunsur Lucah !!!

Geram betol tengok nyamuk dalam gambar kat atas ni. Rasa nak libas semua kasi mati ataupun sembur dengan ridsect. Ok cakap pasal nyamuk, aku ada pengalaman yang agak saiko dan tak boleh dilupakan.

Ceritanya masa zaman aku bersunat / berkhatan. Lepas bersunat, aku tidur rumah atok 1 malam bersama keluarga. Rumah atok tu tepi hutan jadi memang banyak la nyamuk hutan yang besar gedabak tu.

Malam tu aku tidur dekat dengan kipas supaya nyamuk tak berani gigit. Masa tengah syok tidur, tiba-tiba aku terjaga kerana bunyi nyamuk yang bising duk terbang kat telinga. Bila aku tengok kipas, dah dimatikan. Laarrhh !! mampus aku malam ni.

Bila nyamuk duk menyanyi bising kat telinga, aku pun duk main libasas dengan tangan nak halau nyamuk. Gila banyak nyamuk sampai rasa kat tangan masa libas tu. Nak bangun buka kipas, tak larat campur malas. Maklum la kain pelikat duk tergantung kat atas sempena baru bersunat.

Sedang aku syok duk melibas nyamuk2 durjana tu, dengan tiba-tiba ZAAPPP !!! rasa sakit yang amat menyerang di bahagian Tuttt . Ni bukan sakit berkhatan, tapi ini sakit nyamuk gigit tempat Tutt aku. Terus tangan aku laju duk libas dalam kain pulak.. Aduuhh sakit dan gatal kena gigit nyamuk.

Nak garu ? Gila !! luka jahitan tak sampai 1 hari lagi. Kang tak pasal aku sunat 2 kali. Haiihh nyamuk, dah la love bite ko gatal dan menyakitkan. Merana Tutt aku malam tu tau. Tiada maaf bagimu nyamukkk.

p/s : Lepas tu aku panggil mak dan suruh buka kipas. Fuhh legaa.. tapi Tutt masih gatal... iskk kurang ajar punya nyamuk.
Comments
15 Comments

15 ulasan:

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

aiseyhhh..hahaha..tak ke naya namanya..haha

Kureng aja lah nyamuk! haha :D

syrupmasin berkata...

wuahaha..tuttt :D

sergeant keroro berkata...

erk! sumpah ngilu, huhu T.T

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaaa . tuttt , tettt ...

My Name is Mar berkata...

Siootttt~~~
Terasa dowh..,..
Ngeh3....

Most POPULAR Korean-Japan-Taiwan Movie/Drama (TOP 50)

diana berkata...

kesian nya...
nape sembur ridset je kat anu nye..
tak pun gantung ubat nyamuk...

yatie Awang berkata...

haha..nyamuk2 tu nak menguji je

aiman berkata...

:))

cucu umie berkata...

kalo ayie grenty akan pasan ubt nyamuk..hehe

Nini Hartini berkata...

kekeke... ada cacat cela tak? tolak harga hantaran tuh. ehhh lelaki xde hantaran. haha

peNulis SeNjA berkata...

sengal

Freaky berkata...

hahahaha adooi doii

oPiE iSa berkata...

Pergh, geram tol aku tengok gambar tu. rasa nak sumabt tgn tu dl plastik, then perangkap nyamuk tu, then ridsectkan! Grrr...
Ni patut letak tajuk kisah trajis bersama sang nyamuk... Hahahahha!


Entri Terbaru Saya : Personaliti Berdasarkan Muka!;;
Aksi Panas Couple!!;;

Boleh tolong komen Sini untuk tolong saya menang GA?
Hehe..

Dang Intan Duka berkata...

hahhaha
tu baro seekor dtg serang,
kalau berekor-ekor dtg..
amacm??
hahha

peace

Cik Teddy berkata...

haha..mnakutkan jugak nyamuk ni ek

 
Related Posts with Thumbnails