Rabu, 20 Julai 2011

Eh Cuti Ke ?

Aku ada buat segmen. Berminat nak join ? sila klik SINI .



Selamat Pagi. Subuh tadi aku rasa sangat hairan kerana hari ni Emak dan Ayah tidak pergi kerja. Jadi aku tanya kepada mereka kenapa hari ni tidak bekerja. Rupa-rupanya hari ni cuti sempena hari keputeraan baginda ( kalau x silap aku la )

Patut la muka Emak dan Ayah aku nampak ceria je kerana cuti umum pada hari ini. Petang ni pula ayah ajak aku ke Kota Bharu untuk jalan2. Dah lama gila tak pergi ke Kota Bharu dan hari ni ayah ajak pula. Memang konfirm la aku akan ikut sekali.

Nanti boleh makan Mc Donalds, Chicken Rice Shop, Pizza Hut, aaa ape lagi ye ? Ahh ape yang ada kat sana, aku akan makan sampai puas. Dah 2 bulan woo aku tak makan tu semua. Lepas ni nak masuk Ramadhan dah, jadi baik aku bedal dulu. Bila dah puasa, x dapat la nak makan macam ni lagi :P

Aku dah nampak Kota Bharu Mall... aaarrgghhh

Comments
16 Comments

16 ulasan:

aishahNewdestiny berkata...

orang terengganukah?

betul lah tuh, birthday sultan terengganu :)

peNulis SeNjA berkata...

waaaaaaaa ayah aku x cuti pon .. tpi kawe ore kelate

Cik Teddy berkata...

cuti skola..bestnye

Luqeem™ berkata...

oh..ptutla..cuti keputeraan bginda rupanya..ingtkn cuti ape la td..

pengemis Cinta~ berkata...

Assalamualaikum..owh.ore klate rupanya..hehe;)

diana berkata...

orang lelaki kalau nak pi jalanyang dia nampak makan aje..yang pompuan pulak nampak baju,kasut,enset baru,..

heheheh

syrupmasin berkata...

ohh cuti ke dekat tmpt kau..untunglah :D

MARIA LIZA berkata...

amboi makan diutamakan dulu yek..

sergeant keroro berkata...

tu la, aku pon heran adik aku tak gi sekolah tadi :P

Ezad Skytech berkata...

waaahhh...semua ko nak makan ye hari ni sekaligus...=D

syarifahsidrus berkata...

larat ke nak makan semua ..hhuu

sue perbs.. berkata...

wah lepas geram ek.. heppy bday sultan terengganu...

Freaky berkata...

insyaAllah larat makan semua. wuahaha

syaimz berkata...

bawak aku jalan2 lah freaky. bila lagi weyh? haahaha

Freaky berkata...

nak g jalan2 mane wess syaimz. haha

Kei Seichi berkata...

aku tak cuti pon arini...hahaha..

 
Related Posts with Thumbnails