Khamis, 14 Julai 2011

Dulu Aku Bercinta Dengan

Tu la bekas kekasih aku. Nama dia Megan Fox dan dia memang dah femes sekarang. Bila dah femes dia tinggalkan aku. Tapi padan muka dengan dia sebab tak dapat berlakon dalam cerita Transformers lagi. Aku yang hasut Michael Bay supaya tak bagi dia berlakon lagi.

Dulu masa aku dengan dia couple, pergghh memang sweet gila la dia. Makan minum, tidur bangun, mandi manda semua dia jaga. Ehh mandi manda tu dia hanya suruh je dan aku sendiri yang mandi :P

Ok la aku tak mahu sembang kemas dan panjang lebar pulak kat sini. Kang ada orang kata aku nak show off pula. Lagipun ni kan kenangan aku bersama Megan Fox jadi anda semua jangan la dengki ye.

p/s : Sebelum Kekasih aku bagi Head Shot, baik aku lari dulu...
Comments
11 Comments

11 ulasan:

Ahmad Haziq Azlan berkata...

ok dengki dah ni

http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/07/dicabul-dalam-khalayak-ramai.html

GaRy™ berkata...

hahahaha...ada la karang orang kena baling selipar ngan awek.. XD

syarifahsidrus berkata...

amboiiii..hhaha

syrupmasin berkata...

perghhh..ta tahan :D

syiela berkata...

hahaha.. boleh gelak je

siti kektus berkata...

hahaha, saje betul ni.

Niena Pengembara Ilahi berkata...

ohh terharunya bla tgk ex awek anda ~.~

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

hahah... nak Megan Fox je ko ni...(^^,)

Luqeem™ berkata...

hahaha..ptut dia x mnat si shia lebouf tu

syerz eyryn berkata...

haha. .
btape b'perasannye. .

HAFIZAL berkata...

hahaha....bila nak kawin

 
Related Posts with Thumbnails