Jumaat, 1 Julai 2011

Dialog Merepek

Di suatu petang, Syuxer berhasrat untuk gosok baju menggunakan seterika.

Syuxer : Firdaus, boleh tolong ambilkan Iron tak ?

Aku : Boleh je. Kat mana ko letak benda tu ?

Syuxer : Try tengok dalam kat depan tv tu. Rasanya ada kat situ

Aku : ok jap aku pergi ambil.

........ Seketika kemudian

Aku : Nah Iron yang ko mintak tadi.

Syuxer : Makk Aiii ape benda ko bawak ni ?

Aku : Dah ko kata nak Iron tadi. Jadi aku bawak la Iron

Syuxer : Iron yang aku nak itu adalah seterika.. Bukan Iron = Besi yang besar gedabak ko bawak ni/

Aku : Cakap la nak seterika. Ni kata nak iron. Iron tu kan besi

Syuxer : *&^%$*&^%


Comments
11 Comments

11 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

bhahaaa . hamek kau . loyar betul .. dush2!

sergeant keroro berkata...

hahaha, sengal!

tia, jom sambung lagi nak? lol :P

Piah Becok berkata...

hahahahaha... boleh bayang cemana gaya bawak besi tu untuk gosok baju. adoiiiii, sakit perut gelak

kotak bulat berkata...

hahhaha...sengal je...

syarifahsidrus berkata...

over!haha.
mesti ada kena mengena dengan barang letrik eh?hehee

Papa Mifz berkata...

jgn kene tibai ngan batang besi tuh sudah...hehe

diana berkata...

lempang je..
hehhehe

Shuk_ArChie berkata...

perghhh... hahaha

Gadis Kecil berkata...

betul-betul merepek. hahahaha

Mawar Berduri berkata...

kahkahkah..

betul la syuxer tu...

Kei Seichi berkata...

pandai bebenor dah tu iron jadi besi...hehe...

 
Related Posts with Thumbnails