Selasa, 12 Julai 2011

Dialog Merepek 3

Ketika Sergeant Keroro dan Aku sedang berkemas memasukkan pakaian ke dalam kereta, perbualan pun bermula :D

Keroro : Freaky, jangan lupa ambil modem. Nanti kat sana boleh online

Aku : Wokes bro. Modem tu penting, Kang tidak ber-update lak blog kita

Keroro : haa tau pun ko. Modem ada atas meja komputer tu.

Aku : Jap aku pergi ambil ye..

5 minit kemudian, aku datang kat Keroro.

Aku : Nah modem kita nak bawak pergi bercuti. susah aku cabut tadi.

Keroro : Ni modem streamyx la samdol. Aku cakap modem usb yang celcom berukband tu.

Aku : Laaa modem usb tu ke ? Nape tak cakap awal2 ? Ingatkan modem streamyx.

Keroro : *&^%$%^&*(
Comments
17 Comments

17 ulasan:

~HanAlia berkata...

hahah xleyh blah....

Fathiah Hamim berkata...

errr memang &*^*! pun. :D

i'm ezza haniza berkata...

hahaha~~~gler lah lawakk...hahaha

cucu umie berkata...

haha..memang bawak moden celcom broadband kot kalo jalan..kehkeh

syarifahsidrus berkata...

haha,dalam dialog smua freaky blurr

mas saari berkata...

hahahahaha...mmg sengal!

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

hahah... kalau bawak modem streamyx tu nak cucuk kat mane... =D

adeque berkata...

ahaha... indahnye kalau modem streamyx tu boleh bawak g mane2...
heee..!

SoLy SoLicious berkata...

sengal la ....^___^

Luqeem™ berkata...

hahaha..nice..:)

Syazwan berkata...

hahahaha..
boleh cucuk ko modem stmik kat laptop?.
hehehe..
boleh plak tertukar gitu.

Azie Azman berkata...

hahaha..memang merepek!=p

Green Apple berkata...

sukahatilah... hehe

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

sengal~

bawak modem streamyx kena bawak telefon rumah sekali..cucuk wayar kat ekzos kereta cnfirm dapat line internet..

kehkehkeh >.<

Syuxer berkata...

hahahaha bapak besar modem tuh bro..;p..nak cucuk mana ye line telefon tuh kahkahkah..panjang talinya ye..

iMBobo berkata...

hahaha lawak lah hang ni pun..

Freaky berkata...

LOL :D

 
Related Posts with Thumbnails