Selasa, 5 Julai 2011

Dialog Merepek 2

sebelum tu apa kata anda lawat dulu senarai blog kumpulan 5 di SINI .


Keroro : Freaky, cuba ko cek laptop aku ni. Macam ada virus je aku tengok

Aku : Orait. Meh sini biar aku tengok.

Keroro : haa nah ambil la. Ko buat la ape yang patut biar elok balik

Aku : Eh camana nak kasi laptop ko hidup ni ?

Keroro : Laa ko tekan je la kat ON tu dulu.

Aku : Eh ni aku dah tekan banyak kali tapi tak on jugak laptop ko

Keroro : Ko tekan tulisan " ON " memang la tak ON. tekan butang ON ni

Aku : Laa cakap la butang ON . Mana la aku tahu butang ON ni.

Keroro : Camana la nak baiki laptop aku. *&%$%^&
Comments
15 Comments

15 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

kah3x .. lompang "Aku" ..

SoLy SoLicious berkata...

hahaha... ^__^

sergeant keroro berkata...

hahaha, sokong tia XD

Syazwan berkata...

hahahaha.. :).

Fathiah Hamim berkata...

bongek sungguh. konpiden tuh nak repair laptop orang

nurAMALLINA berkata...

Hahahahahahahah button ON pun tak tahu, nak repair. Podahh! Haha

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

haha... dua2 nak mintak pelempang je malam2 ni... (^^,)

~HanAlia berkata...

hahah...mmg rse nk lempang ''aku''...

suha berkata...

adeih..memang merepek (^_^)

azwa amani berkata...

merepek jerrr... :)

Syuxer berkata...

sesuai dengan temanya hahahah merepek aka merapu..

kalau dah nak on laptop cam sengal,cmner nak repair ahhahaha..

TYNTHA LANA berkata...

hahaha, pandai2.

Nieyna Zuleyana berkata...

hahaha . kelakar lahh . owg tgh sedih2 , bace ni jadi tersenyum . hehehh

aimie amalina berkata...

hahahaa..kesimpulan: jgn boh sticker on kat lappy..kiki..nice joke =.<

myra yusreena berkata...

haha..ngekngokss sungguh

 
Related Posts with Thumbnails