Selasa, 5 Julai 2011

Dapat Apa Blogging ?

Jom lawat dulu senarai blog kumpulan 5 di SINI . Jangan lupa terjah dan follow tau.


Pernah tak ada orang tanya apa yang kita dapat daripada blogging ? Haa kalau ada orang tanya soalan macam ni, nak jawab macam mana ? Cuba share sikit kat komen nanti ye. Nak jugak tahu anda semua dapat ape daripada aktiviti blogging ni.

Ermm kalau tanya kat semua orang, jawapan pasti bermacam-macam jenis. Ada yang kata dapat tambah kawan, dapat tambah duit poket, dapat kepuasan, dapat itu, dapat ini, dapat tambah musuh jugak. Huii mintak jauh la tambah musuh tu ye. Seram pulak bila dengar pasal bertambah musuh ni.

http://www.laymark.com/i/o/80.gif

Ok apa pun jawapan anda nanti, itu adalah perasaan sebenar anda semasa blogging. Jawapan aku ? Ehem jawapan aku adalah, setakat ni sudah ada yang dapat dan masih ada yang belum dapat daripada aktiviti blogging tu. Apa yang belum dapat tu, aku tengah usahakan sekarang supaya dapat suatu hari nanti.

Nak tahu ke ? alaaa tak payah la ye. Apa yang aku nak dapat itu tak penting pun. Yang penting ape yang anda semua dapat daripada blogging.. share laa sikit. share laaa.
Comments
14 Comments

14 ulasan:

sergeant keroro berkata...

hahaha, ko share dulu baru aku share :P

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

haha... sokong keroro.. (^^,)

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

@sergeant keroro kah3x . betul :)

harrazdani berkata...

saya dapat ramai kawan baru....di samping share pandangan dan maklumat...;)

GaRy™ berkata...

hahaha... bagi aq, aq minat grafik design.. so bila dapat design blog aq ngan design aq sendiri, aq dapat kepuasan disitu... kepuasan yang awek aq+mak aku+sesapa pun x paham.. hahahaha... blog ni adalah platform untuk aq teruskan pembelajaran aq dalam seni grafik komputer... aq belum puas & aq akan terus belajar.. hehe (panjang la pulak...)

aku dan satu berkata...

actly suke bca blog org je......
tpi lama2 ada idea lak nk update blog.
freaky! share la dpt apa?

puteraduyong berkata...

paling banyak dapat ilmu...kenkadang dapat duit gak... :)

waN Mohd Salim berkata...

aku dapat musuh .. huhu bab bnyak dengki ngan aku .. grrrrrrrrrrrrrrrrrr

aimie amalina berkata...

dapat happy! (mengikut buku 365 ways to live happy)..heee...dapat merepek gaban2 =)

Helmi berkata...

Hmm.. seronok bile jumpe ramai orang yang suke menulis macam saye juge. Rase happy la sebab kawan2 tak ramai yang share minat berblogging atau menulis. Dan baru2 ni baru dengar pasal buat duit melalui blog. So baru nak cube la ni. insyaAllah.. =)

Nurnajwa berkata...

Aaaaaa, dpt tmbh mmber, tmbh ilmu, cuci mata tgk laki kacak, dll.

Hahahaha XD

cucu umie berkata...

hang jawab dulu okay..baru ayie bgthu..kahkah

Cik Kasut berkata...

dpt kawan....dapat ilmu (2 lg penting), dpt baca blog org,dpt tgk blog yg canggih2..almaklum blog km nie sgtlg besa2 jer...so bila kita singgah n baca blog org dptlah improve blog kita juga... :)

syrupmasin berkata...

dapat makan-makan..errrr..ade ke?? :D

 
Related Posts with Thumbnails