Sabtu, 23 Julai 2011

Dah Jatuh Nombor 2

Entri Cikgu Wan Blogger Gila yang aku buat tadi dah jatuh ke nombor 2 dalam senarai index Google. Nampaknya hits ke entri aku dah berkurang sebab tu dah jatuh ke nombor 2. ha ha ha nampak macam dah takde harapan nak menang.

Tu dia yang pertama blog Cerita Cunndaa yang sedang menguasai list yang pertama di carian Google. Aku pula dah ada kat bawah dia. Lepas ni pasti ada lagi yang kuasai list yang pertama dan aku akan terus tenggelam. huwaaa

p/s : Hari ni takde mood dan malas nak update blog.. humm =_=
Comments
10 Comments

10 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

ha ah laaa . jenuh jari ni duk refresh2 . hahaaa . Tia lagi jauh .. kak anastasyea masuk je , Tia turun lagi bawah .. waaa ~ blogger hebak dah join ..

cucu umie berkata...

relax lah bro..incya-Allah kalo ad rezeki hang..adlh..jgn risau yer...

Zul Fattah berkata...

relex bro..lu pro apa..lpas ni mesti naik punya..

sergeant keroro berkata...

hehe, lau aku masuk konpem tak masuk dalam list page 1 :P

p/s : takde respon lagi eh?

aimie amalina berkata...

hehhee..ok lah tu..kalo saya dah x de nombor kot..kiki

kiz berkata...

ko tukar nama cikgu wan tu ke nama freky..haha kompom duk paling atas..hehe

PeRmAtA bIrU berkata...

hahah.. saya pon join.. saja cuba nasib.. adoi sedangkan join saja2 jer kan?? mals wat entri.. hahahah :) ok la tu terlist.. saya x list pon.. hahaha

[sutera kasih] berkata...

kira ok la tu 2nd rank..kalo sy, tak tentu lg dpt masuk 1st page hihi

kotak bulat berkata...

kb tak pndai..heheheh jd tak join.. :P

GaRy™ berkata...

wah3!! jangan putus asa bro!! cuba lagi... gud luck!! XD

 
Related Posts with Thumbnails