Khamis, 28 Julai 2011

Comelnye Anda Semua

Ha ha ha sangat comel. Memang comel. Terlampau comel. Rasa macam nak cubit-cubit je sebab comel sangat. Rasa nak gigit manja je sebab comel yang amat. Arrgghh kenapa anda sangat comel ni ? ishh geram tau tengok comel sangat. Alamak emosi aku terlampau terserlah nampaknya.

Tadi aku blogwalking ke satu blog dan jumpa sesuatu yang sangat menarik dan comel. Terbeliak biji mata aku tengok kecomelan yang ada pada blog tersebut. Nak tengok apa yang comel tu ? jom tengok bawah :

Kenapa kau comelll

Korang tengok ape tuuu

Come to papa bebeh :D

Nak tengok yang lebih menarik ? apa kata lawat kat :

http://hanheebum.blogspot.com/

p/s : Comel kan ? ha ha ha

Comments
20 Comments

20 ulasan:

nurAMALLINA berkata...

geramnyaa!

Alya Esprézzo berkata...

baru pasan, dah pakai innity dowhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..hahhahh

eyyhh..sorryy aku terpandang iklan ko plak, hahahaha comel kucing tu.. *ayat cover sbb terpandang iklang INNITY*

Luqeem™ berkata...

dunia kucing..hehe..nk tnya psal kucing..memang wajib terjah blog tu..

. berkata...

hehehe..aku takut nak pegang kucing..macam mana?..

Syuxer berkata...

kucing takut kat aku...T_T..so sapa yang paling comel?hatta biawak pun takut gak kat aku..ishkkkk sadis betul hahahahah

Freaky berkata...

hahaha syuxer, apsal takot lakk..

syazwan : camana tu bro ?

Sya Cda berkata...

memang comel..... wah...wah...jeles plak tgk kucing2nye yg comel...cmne nk comelkan kucing aku jd cmtu jgk ye..hihi

aremieroul berkata...

comelnyer.. ><

aiman berkata...

kuciing... nak cari jugak la.. tp adik suka arnab pulak..

NadiRah berkata...

tahniah!!!
anda dh jadi papa~
heeee

nadira shahid berkata...

comelnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ok dah2 ;)

sergeant keroro berkata...

comelnya!!!! XD

fieha berkata...

comel sgt..hehe

SoLy SoLicious berkata...

comel yg amat.. heee

cucu umie berkata...

memg sgt comel ah...huhuhu

GaRy™ berkata...

macam nak gigit2 je diorang semua tuh... hihihi...

peNulis SeNjA berkata...

minta 1 boley?

Shuk_ArChie berkata...

wah dah guna infinity... comel gilerr.. boleh ambik free ak kucing2 tu? hehehe

ira mohd berkata...

kucen tu mmg comel. tp tah laa. xbp mnt kucen. hee :P

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

waaaaaaaaaaaa ! comel yang amattttttttttttttttt .. come to mamy . harharharrrr :)

 
Related Posts with Thumbnails