Sabtu, 23 Julai 2011

CIKGU WAN BLOGGER GILA | SEGMEN SEO


SAYA JOIN SEGMEN CUBA-CUBA SEO ANJURAN WANCIKGUMUZIK DAN DAPAT HADIAH HEADER VERSI RAMADAN DARI CIKGU MUZIK YANG GILA TUUHH..!! KLIK SINI KALAU NAK JOIN.

Cikgu Wan Blogger Gila !!! serius kalau anda semua nak tahu, blogger yang paling layak memegang status Blogger Gila adalah Cikgu Wan. Sebab ape aku kata Cikgu Wan itu adalah Blogger Gila ? Kerana dia sangat gilakan entri jenis SEO.

Ok itu baru je satu sebab, Blogger Gila ini juga suka membuat entri yang sangat Gila dan kadang-kadang ada buat entri 18SX. Haa sekarang baru anda nampak kan betapa Gilanya Cikgu Wan ni. Demi mengejar trafik yang begitu tinggi dan mencanak, sampai sanggup Cikgu Wan menjadi gila dalam dunia blog ini

Tak cukup gila lagi tuu. Cikgu Wan Blogger Gila juga dikatakan telah memandu keretanya sampai masuk ke dalam sawah padi. Entah apa aku nak cakap pada Blogger Gila macam Cikgu Wan ini. Ada ke patut kereta kancil dia yang kecil itu dibawa masuk ke sawah untuk menuai padi. Apa dia ingat kereta kancil itu mesin membajak sawah ke ? Haihh gila gila betol kerja Cikgu Wan ni.

Tu la masalah yang dihadapi oleh Cikgu Wan Blogger Gila tu. Kalau kita cakap Cikgu Wan ini seorang blogger gila, pandai pula Cikgu Wan ni mengamuk tak tentu pasal tapi pada hakikatnya memang Cikgu Wan Blogger Gila pun. Disebabkan Cikgu Wan sangat gila tak tentu pasal, jadi aku tak suka dan benci dengan sikap gila Cikgu Wan itu.

Dengar kata Cikgu Wan Blogger Gila itupun seorang Gay.. Betol ke Gay ?? yang tu aku malas nak sembang nanti bertambah gila pula penyakit Cikgu Wan tu. Apa pun aku harap Cikgu Wan jangan jadi gila lagi lepas ni. Sudah la Cikgu Wan, takde pekdahnya jadi Blogger Gila ni.. sedar la diri sikit.

p/s : Saya minta maaf banyak2 Cikgu Wan jika entri ni ada yang menyinggung perasaan Cikgu Wan. Saya cuba buat entri SEO seperti yang dikendaki segmen Cikgu Wan.
Comments
12 Comments

12 ulasan:

wan_cikgumuzik berkata...

kah kah kah kah.. terrbaeekk dowhhh..!! dah terindeks kat google..!!!

thanks join segmen nihh.. saya tak akan berkecil hati dengan entri ini sebab saya sangat hargai kamo yg sering berkunjung ke blog saya tanpa meningalkan jejak di shoutbox..

Siti Safiyyah berkata...

haha SEO sungguh.. :D

azrijohan berkata...

fuyoo..ni master SEO ni..

meh singgah..

http://ping.busuk.org/view/12119

Alya Esprézzo berkata...

hahahahahahahha hahahahaha hahahahahahahaha..SEO dowh!! terbaik, yg first plakkkkkkkkkk..hahahahahah hahahahahahah

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

wehhhhhhhhhhhhh . 1st kat google tuhhhh . jeles . heheh :)

sergeant keroro berkata...

pergh!! ranking first, as expected from PR 4 blog :P

Khairil berkata...

tahniah bro...aku mai pun dari google dengan keyword CIKGU WAN BLOGGER GILA....u'r no.1!!!

syaz@rozelt berkata...

congratz bro..1st ranking dkt google tu..hihi..x reti la nak buat entry2 seo nie..

a n a s t a s y e a berkata...

aik .. no 1 kat Google Search tu. Nie mesti Mantap habis ! =)

www.anastasyea.com

cucu umie berkata...

mantaplh entry hang..gaga

iMBobo berkata...

mak aih! byknye word gila..hehe

Syuk Ry berkata...

huhu mmg terbaik..

 
Related Posts with Thumbnails